Skip to content

האישה גילתה שבעלה היה אביה

בגיל שלושה חודשים נמסרה התינוקת ואלרי ספרויל לסבתה. כשבגרה, פיתחה קשר רומנטי ארוך עם הגבר שהפך להיות בעלה. רק לאחר מותו חשף בפניה קרוב משפחה את האמת המחרידה: בעלה לא היה אלא אביה הביולוגי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על דבר כזה לא שומעים כל יום: אשה מאוהיו גילתה לאחר מות בעלה, כי הוא היה לא אחר מאשר… אביה. האב/בעל הלך לעולמו לפני מספר שנים ורק עתה הסכימה האישה לחשוף את הפרשה.

ואלרי ספרויל אמרה, כי דודה הוא שגילה לה את האמת הנוראה על בעלה, פרסי ספרויל, שש שנים לאחר שהאיש הלך לעולמו ב-1989.

ואלרי, כיום בת 60, מתגוררת בכפר דוליסטאון שבמחוז ויין שבאוהיו, בו דרים פחות משלושת אלפים תושבים. העיתון "אקרון ביקון ג'ורנל", שפרסם את הדברים מפיה, סיפר גם כי היא הסכימה להתראיין במטרה לשמש כהשראה לאנשים המצויים במצבי מצוקה. "אני רוצה שזה יהיה סיפור מעורר השראה", אמרה, "אם עברתי את הדבר הזה, כל אחד יכול, בעזרת האל, לצלוח כל דבר".

לדברי ואלרי, פרסי ספרויל נשא את אמה לאשה כאשר זו הייתה בת 15 בלבד. היא הוסיפה כי יש לה ששה אחים, אך היא אינה בטוחה שלא נולדו לאמה צאצאים נוספים. ואלרי עצמה הועברה, בהיותה בת שלושה חודשים בלבד, לחזקת סבתה. הסבתא לא סיפרה לה יותר מדי, ועד גיל תשע לא ידעה הילדה כי הגבר שמגדל אותה הוא סבה – והייתה בטוחה שזהו אביה הביולוגי. יותר מאוחר גילתה כי אחת משלוש נשים שביקרו בקביעות בבית בו גדלה הייתה למעשה אמה הביולוגית, כריסטין.

בשלב הזה כבר הייתה ואלרי מעורבת בקשר זוגי ארוך עם פרסי. לדבריה, אין לה כל מושג אם אמה ידעה על טיבו של הקשר הזה, אבל היא סבורה כי אכן ידעה על כך וחששה לספר לבתה את האמת על זהותו של בן זוגה.

ואלרי אישרה כי בדיקת די.אנ.איי שנערכה ב-2004 אישרה כי פרסי ספרויל אכן היה אביה הביולוגי. היא עאצמה מתראה בקביעות עם פסיכולוג כדי להתמודד עם השלכות הפרשה אבל נחושה בדעתה כי היא חייבת לדבר על הנושא בפומבי, "כי ילדים צריכים לדעת מה מוצאם". "אני יודעת שזה כואב, משום שהתמוטטתי בעצמי בגלל זה", אמרה.

סיבה נוספת לחשיפה היא להביא לגילויים של צאצאים נוספים של הוריה. "מטרתי החשובה ביותר היא לאתר אותם ולספר להם שאמא שלהם אהבה אותם, בכל תנאי, וכן לומר תודה לאל על כך שהיא מסרה אותם, כפי שמסרה אותי, כדי שיוכלו לחיות חיים מאושרים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן