Skip to content

חשד לחיסול: אדם נהרג ברכב שהתפוצץ בלב השרון

מעוצמת הפיצוץ הועף הרכב לצדי הרחוב וחלקיו התפזרו על פני עשרות מטרים. קיים קושי בזיהוי הגופה שנשרפה כליל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכב מסוג אופל התפוצץ אמש (חמישי) ברחוב הראשי בהוד השרון. ברכב נמצאה גופה אחת שטרם זוהתה משום שנשרפה כליל. מעוצמת הפיצוץ ופיצוצי המשנה שבאו לאחר מכן הועפו חלקי הרכב למרחק של עשרות מטרים. היחידה הארצית לפשעים בינלאומיים (יאחב"ל), שעוסקת גם בחקירת הפשע המאורגן, מונתה על החקירה.

אמש, סמוך לשעה 23:00, נשמע קול נפץ עז כשרכב התפוצץ בעת שנסע ברחוב הבנים שבהוד השרון. לפיצוץ התלוו מספר פיצוצי משנה שגרמו לבהלה בקרב תושבי הסביבה. פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו ברכב גופה אחת, השייכת כנראה לגבר. המשטרה לא הצליחה לזהות את ההרוג ובדיקות DNA שנערכות עתה יעזרו בזיהויה.

הגרסה הראשונית לחקירה היא כי הפיצוץ אירע ממטען חבלה שהוצמד לרכב, אך נבדקות גם השערות שרימון יד הושלך אל הרכב או שתקלה טכנית אירעה במטעני חומר נפץ שנשא הרכב. סנ"צ בני הרנס, מפקד משטרת כפר סבא, שהגיע למקום יחד עם נצ"מ אילן מור, ממלא מקום מפקד משטרת מרחב שרון, אמר כי הוא מקווה שהמקרה יפוענח בקרוב.

בחודש יוני האחרון אירע פיצוץ בג'יפ מיצובישי השייך לניסים אלפרון ברחוב רש"י שברמת גן. אלפרון עצמו נפצע קל כתוצאה מכך. זה היה ניסיון ההתנקשות השמיני ממנו ניצל אלפרון.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן