Skip to content

בן-ארי ללפיד: "זו התשובה לשאלתך איפה הכסף?"

בדף הפיסבוק של ח"כ מיכאל בן ארי הוא פרסם קולאז' ובו הוא תוקף את הרחם של מבקשות המקלט, מהגרות העבודה והפליטות מאפריקה: "הן אלו שגורמות לנו לבזבוז כספים אדיר." תגובות השטנה של אוהדיו, לא איחרו להגיע. "מדובר בתעשיית ילדים", קובע גולש אחד, "השמאל רוצה להרוג את ילדינו באלגנטיות", כותב אחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם יום הכיפור הקרב לא גורם לח"כ מיכאל בן ארי, איש הימין הקיצוני, לצאת בחשבון נפש ותהייה על ההסתה הגזענית אליה הוא מוביל בדבקות אין קץ. הבוקר (שישי), לפני שעה קלה, העלה חבר הכנסת בדף הפייסבוק שלו פוסט עם תמונה, שבה הוא מביא את התשובה לבזבוז הכסף הנוראי של המדינה.  את הפוסט הוא מלוה במשפט: "מר לפיד, הנה התשובה לשאלה שלך איפה הכסף?".

צילום מסך מהפייסבוק של הח"כ
צילום מסך מהפייסבוק של הח"כ

כזכור, לפיד השיק קמפיין בחירות תחת הסלוגן: איפה הכסף?, בו הוא רמז לבזבוז משאבים בהשקעות המדינה בחרדים, התנחלויות וכדומה. בתמונת קולאז' מדגיש בן ארי את הנזקים האדירים שגורמים לנו מבקשי המקלט, פליטים ומהגרי העבודה שמגיעים לישראל. הדגש הפעם הוא הרחם הנשי. המסתננות והפליטות מציפות בלידות את המדינה. לשם כך הוא מציג את בית החולים איכילוב וקובע כי עלות המסתננות רק באיכילוב עומדת על 28 מיליון שקלים בשנה. הן כולן אפריקניות, מדגיש בן ארי ומזכיר לנו וכותב: "אפריקאי=מוסלמי".

תגובות ציבור אוהדיו של בן ארי באותו דף לא איחרו להגיע והן גדושות בשנאה לא מרוסנת. כך לדוגמה כותבת גולשת בשם אילנה קדוש: "הייתי רוצה שתגיע לבית חולים איכילוב יולדת שמאלנית ויאמרו לה שתחכה, כי מיילדים מספר אפריקאיות ואז… היא תברח מחשש למחלות ותעשה שערורייה… בדיוק כמו שהיה עם האפריקניים ובריכת גורדון". קרן שלום, גולשת נוספת זועמת וכותבת בתגובה: "מדינה של יפי נפש!!! שיעיפו אותם וידאגו קודם לאזרחים!".

גולש בשם אדוארד אסיקוב תובע "לשלוח את החיות הללו חזרה לאפריקה הארורה". הגולש רון מאייר כותב: "בהסתמך על תקדים העבר..   באלה המבקשים לסלק את ישראל מבפנים אין כוונה לאפריקאים, אלא למסייעים להם". "רוב העם בעד החזרתם לאפריקה," מגיבה דנה כהן ומוסיפה: "אותו קומץ שמאלני הזוי מנסה לעשות הכל כדי שהמסתננים יישארו כאן", "ראיתי את התוכנית "אללה אסלאם" (ערוץ 10 א.מ), ממש מפחיד, אבל יותר מפחיד שאם לא נתעורר עכשיו, אנחנו בדרך לשם…ואז כבר לא תהיה דרך חזרה".  

"המסתננים באים עם מחלות כגון שחפת, צהבת ואיידס," קובע בתגובתו נתי יעקובוב וגם נותן הסבר: "ואלה השמאל רוצה להרוג את ילדינו באלגנטיות".

 

 

2 Comments

  1. טומי
    21 בספטמבר 2012 @ 10:57

    תאמת הוא ממש צודק…

  2. עזרא מנצור
    21 בספטמבר 2012 @ 10:35

    ח"כ בן ארי, מגדולי הסכלים בבית הנבחרים שלנו – לא תמיד טועה! במקרה של "המהגרים" מאפריקה כל הצדק איתו. בגלל רשלנות של ממשלות קודמות נשאר הגבול עם מצריים פרוץ דרכו ייבאו יצאניות ממזרח אירופה. זה לא הפריע לאף ממשלה, וחבל! אבל ההתנפלות של האפריקנים הללו(אומללים, עלובים וכו' – אבל לא באשמתנו!) על מדינת ישראל חייבת להיבלם ומייד! צריך לעשות הכל כדי להעיף אותם מכאן. נקודה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן