Skip to content

אחמד טיבי: ברוך מרזל מאיים עלי

מרזל כתב בדף הפייסבוק שלו שהוא מבקש סליחה "על פעם שעברתי בכנסת ליד אחמד טיבי יימח שמו ולא עשיתי את מה שצריך". ח"כ טיבי כתב לקצין הכנסת, כי הוא רואה במסר של מרזל איום ברצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איום ברצח? טיבי (צילום: ויקימדיה)
איום ברצח? טיבי (צילום: ויקימדיה)

ח״כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) פנה היום במכתב לקצין הכנסת וליו"ר הכנסת רבלין, בדרישה לאסור על פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל להיכנס לכנסת. זאת לאחר שמרזל כתב בדף הפייסבוק שלו שהוא מבקש סליחה "על פעם שעברתי בכנסת ליד אחמד טיבי יימח שמו ולא עשיתי את מה שצריך". ח"כ טיבי כתב לקצין הכנסת, כי הוא רואה במסר של מרזל "איום ברצח שאסור לשתוק עליו".

טיבי כותב: "הנני רואה כאחרים בהערה זו איום ברצח שאין להעבירו על סדר היום, יתר על כך, אחד מחבריו בשם Shawn Mautner הגיב: "היית צריך לרוצץ את גלגלתו של המלוכלך הזה על השיש.

"לפוסט שהוא כתב נעשו אף שיתופים אצל מספר רב של אנשים בפייסבוק. לפיכך אבקש לפתוח בחקירה פלילית נגדו ונגד אחרים שענו לו באותה רוח של הסתה ואלימות, ולמנוע את כניסתו למשכן הכנסת לאלתר."

יו"ר ארץ ישראל שלנו, ברוך מרזל, בתגובה לתלונת ח"כ טיבי: "רק מוח קרימינלי ומעוות כמו של טיבי יכול לפרש ההודעה שהוצאתי בצורה לא חוקית, כפי שפירש. מכל מקום, שמח שטיבי מאבד את התיאבון כאשר הוא רואה אותי בכנסת".

עמוד הפייסבוק המדובר של מרזל
עמוד הפייסבוק המדובר של מרזל
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן