Skip to content

משטרת חיפה: גופות בני הזוג בכרמל, רצח והתאבדות

בתום כשבועיים של חקירה ולאחר קבלת ממצאי המכון הפתלוגי באבו כביר, זימנה משטרת חיפה את משפחות בני הזוג ומסרה להם כי המסקנות ברורות: הצעיר רצח את חברתו ולאחר מכן שם קץ לחייו. עתה פועלים להרגעת הרוחות בקרב המשפחות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת חיפה הודיעה היום (חמישי), כי הממצאים מנתיחת גופותיהם של איהאם קדור (19) מדלית אל כרמל וחכים כיוף (25) מעוספיה שבכרמל, מעידים כי כיוף רצח את בת זוגו ולאחר מכן תלה את עצמו. משטרת חיפה זימנה היום את משפחות השניים ומסרה לידיהם את מסקנות הבדיקה. בשלב זה פועלים במחוז חוף להרגעת הרוחות בקרב שתי המשפחות, שהתנגדו לקשר בין בני הזוג.

בני הזוג שנמצאו בכרמל ללא רוח חיים (צילום: פנאט)
בני הזוג שנמצאו בכרמל ללא רוח חיים (צילום: פנאט)

את בני הזוג לאחר מותם מצא  עובר אורח לפני שנים עשר יום, בעת שטייל בחורשה סמוך לכפר עין חוד ליד כפר האמנים עין הוד. הוא הזעיק את המשטרה שמצאה את כיוף תלוי בצווארו על עץ ואת חברתו עם גרון משוסף.

המשטרה הודיעה על שלושה כיווני חקירה. הראשון – רצח והתאבדות, השני – רצח כפול והשלישי – התאבדות כפולה. יום קודם לכן הותקף כיוף על ידי שלושה מבני משפחת קדור ואלו נעצרו. קרוב משפחתו של כיוף, ראש מועצת עוספייה ואג'די כיוף, אמר לאחר מציאת גופותיהם של בני הזוג כי מדובר בטרגדיה גדולה של שניים שאהבו זה את זה וחשבו להינשא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן