Skip to content

חשודה בתליית בתה הפעוטה

האם הצעירה, תושבת ישוב בדואי בדרום, נעצרה עם עוד קרוב משפחה בחשד שסייע לה. קרוב משפחה אחר הבחין בתינוקת התלויה וניתק את החבל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בשנות השלושים לחייה, אם לתינוקת בת ארבעה חודשים, תושבת ביר הדאג', יישוב בדואי סמוך לקיבוץ רביבים בדרום, נעצרה אמש (חמישי) בחשד שניסתה להרוג את בתה. יחד עם האישה נעצר אחיה או קרוב משפחה מדרגה ראשונה, בחשד שעזר לה בביצוע המעשה. קרוב משפחה אחר הבחין אתמול בתינוקת התלויה בצווארה על חבל. הוא ניתק את החבל והזעיק צוות של מד"א. התינוקת פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם היא מאושפזת במצב בינוני.

היום בצהריים בקשה המשטרה את הארכת מעצרם של השניים ובית המשפט נענה. הסיבות למעשה לא ברורות והמשטרה חוקרת. בעקבות הארכת המעצר, הוציא בית המשפט בבאר שבע  צו איסור פרסום על יתר פרטי הפרשה.

רק בשבוע שעבר נעצרה תושבת רהט לאחר שדקרה את שני ילדיה. ילד בן שמונה, וילדה בת ארבע. בתה התינוקת בת השנה מתה בבית החלוים. בת נוספת, בת שנה, אושפזה במצב קל וחייה ניצלו. האם הופנתה לבדיקה פסיכיאטרית. גורמי רווחה ברהט אמרו כי האישה סבלה ככל הנראה מדיכאון לאחר לידה ומשפחתה העדיפה לטפל בה בדרכים מסורתיות ולא להפנותה לטיפול מקצועי. "לו היא הייתה מופנית אלינו", אמרו ברווחה, "יתכן שחיי הילדים היו ניצלים".


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן