Skip to content

צעיר בן 23 נרצח במועדון בחיפה

תושב הקריות, ולדימיר דרנוב, נדקר בפלג גופו העליון. הדוקר נמלט מהמקום. בשטח נמצאה סכין שהיא כנראה כלי הרצח. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע והסיבות לקטטה במהלכה נרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב קריית אתא, בן 23, נדקר ביום שני לפנות בוקר. הרצח אירע, על פי החשד, במהלך קטטה במועדון בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הצעיר כשהוא דקור בפלג גופו העליון ובמצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. זמן קצר לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שוטרי תחנת זבולון פתחו בחקירה.  

זירת הרצח ליד המועדון בחיפה
זירת הרצח ליד המועדון בחיפה

אחר הצהריים הותר לפרסום, כי הצעיר שנרצח לפנות בוקר (שני) מחוץ למועדון לילה בצומת הצ'ק פוסט בחיפה הוא ולדימיר דרנוב, בן 23 מקריית אתא. הוא לא היה מוכר למשטרה וכפי הנראה מדובר באדם נורמטיבי שנקלע לקטטה.

הקטטה אירעה ככל הנראה ליד פתח המועדון בו בילה הצעיר, ככל הנראה. סמוך לשלוש לפנות בוקר הוזעק צוות מד"א לטפל בצעיר שהתמוטט בפתח המועדון. הצוות ביצע בו פעולות להצלת חייו, אך לשווא. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו, הדוקר נמלט מהמקום. חוקרי זבולון מצאו בסריקות שנערכו במקום סכין שהייתה מוטלת עשרות מטרים ממקום האירוע. במשטרה עדיין בודקים את נסיבות האירוע והסיבות לקטטה שבמהלכה הוא נדקר למוות.

אתמול בערב, (ראשון), נורה למוות צעיר אחר, תושב יפו, ברחוב יפת בעיר. הוא פונה עצמאית לבית החולים וולפסון ומת זמן קצר לאחר מכך מפצעיו. המשטרה חושדת כי הירי בוצע לעברו מרכב חולף על ידי מתנקש. חוקרי משטרת מרחב יפתח פתחו בחקירה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן