Skip to content

מונית פלסטינית פגעה בארבעה חיילים ונמלטה

אחד החיילים נפגע באורח בינוני וחבריו נפגעו קלות. במשטרת יש"ע מציינים כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי וזוהי תאונת פגע וברח, אך נבדקת גם האופציה הלאומנית. צה"ל והמשטרה מחפשים את המונית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבעה חיילים נפצעו הערב (שלישי) לאחר שנפגעו ממונית פלסטינית סמוך להתנחלות נווה דניאל בגוש עציון. אחד החיילים נפגע באורח בינוני וחבריו נפגעו קלות. לאחר טיפול מקומי הם הועברו להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק בבירה. 

מבירור ראשוני עולה, כי החיילים עמדו בחזית רכב צבאי מסוג "אביר" וחיכו לחילוץ. המונית שהגיעה מאחור התנגשה ברכב והם נפגעו ממנו. לדברי החיילים הם הלכו בצדי הדרך כאשר מונית פלסטינית הגיחה ופגעה בהם ואז נמלטה. במשטרת יש"ע מציינים, כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי וזוהי תאונת פגע וברח, אך נבדקת גם האופציה הלאומנית.

זירת התאונה (קרדיט: דוברות מחוז ש"י)
זירת התאונה (צילום: דוברות מחוז ש"י)

אחד מהחיילים סיפר היום בבית החולים, כי לאחר שרכב האביר בו נסעו התקלקל, הם עצרו ואז הגיחה מונית פלסטינית והתנגשה ברכב. כתוצאה מכך הרכב הועף לכיוונם וכך הם נפגעו. החייל הוסיף כי "עושה רושם שזה היה בכוונה. הרס"ר הזעיק את כוחות ההצלה והעניק טיפול ראשוני. מספר דקות לאחר מכן אנשי החטיבה באו לחלץ אותנו." שני חיילים נוספים שהיו במקום לא נפגעו. צה"ל ומשטרת ישראל החלו בסריקות באיזור. 

המקום בו נפגעו החיילים (צילום: דוברות מחוז ש"י)
המקום בו נפגעו החיילים (צילום: דוברות מחוז ש"י)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן