Skip to content

מטוס יו.אס. איירווייס ביצע נחיתת חירום בקנדה

המטוס היה בדרכו מפילדלפיה לתל אביב. איש בין 233 הנוסעים ו-14 אנשי הצוות לא נפגע. הסיבה: עשן שנפלט בחלקו האחורי של המטוס. לאחר הנחיתה נאלצו הנוסעים להשאר שש שעות בתוך המטוס, מחכים לגורמים רשמיים של המכס, לפני שהותר להם לרדת מהמטוס. בבוקר אמור מטוס אחר של יו.אס. איירווס להטיסם לפילדלפיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס יו.אס. איירווייס שהיה בטיסה 796 מפילדלפיה לתל אביב, נאלץ לבצע נחיתת חירום בנמל תעופה בקנדה, בגלל עשן שנפלט מאחד התנורים בחלקו האחורי של המטוס. הנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי מונקטון (Moncton) עברה בשלום. איש בין 233 הנוסעים ו-14 אנשי הצוות לא נפגע.

(צילום: ויקימדיה)
מטוס איירבוס של החברה (צילום: ויקימדיה)

עשן שיצא מאחד התנורים בחלק אחורי של מטוס יו.אס. איירווייס, שהיה בדרכו מפילדלפיה לתל אביב, אילץ, לאחר שלוש שעות טיסה את צוות הטייסים, לבצע נחיתת חירום במונקטון קנדה.

"אני רוצה לשים את האירוע בפרופורציה. אני לא מעוניינת שישמע כאילו פרצו להבות שזחלו לעבר תא הנוסעים, או משהו כגון זה", מסרה דוברת יו.אס. איירווייס, מישל מור, "הלהבות היו בתוך התנור, וצוות הדיילים המאומן שלנו הצליח לכבותם. המטוס נחת במונקטון כאמצעי זהירות".

לאחר הנחיתה נאלצו הנוסעים להשאר שש שעות בתוך המטוס, מחכים לגורמים רשמיים של המכס שיגיעו לנמל התעופה, לפני שהותר להם לרדת מהמטוס. "זה היה נורא ואיום", סיפר אחד הנוסעים, "הטיסה המריאה מפילדלפיה באיחור, וכשחלפה שעה וחצי, החל המטוס לחוג סביב נמל הליפקס. נחיתתו בנמל הזה בוטלה, בגלל שמסלול הנחיתה שלו היה קצר. משם הוא המשיך ונחת בנמל מונקטון".

הנוסעים החלו לרדת מהמטוס רק בשעה 09:30 בבוקר, שם קיבלו אותם עם אוכל ושתיה ומשקאות קלים. נמסר להם, כי מטוס חלופי יקח אותם מהמקום. הם גם התבשרו, כי מטוס אחר של יו.אס איירווייס ימריא בשעה 3 לפנות בוקר (זמן מקומי), כדי להחזירם לפילדלפיה, ושם הם יעלו לטיסה אחרת לתל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן