Skip to content

גבר בן 50 חשוד כי ביצע מעשי סדום בשבעה ילדים

תושב חיפה נעצר בחשד למעשה לפני חודש ימים ועל הפרשה הוטל צו איסור פרסום. היום הוסר הצו. מעדויות הילדים עולה, כי החשוד נהג להזמינם לביתו ותמורת שקלים בודדים או ארוחה היה מבצע בהם את זממו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום: חוקרי יחידת הנוער, ביחידה המרכזית של מחוז חוף, עצרו לפני כחודש תושב חיפה כבן 50, בחשד לביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים במשך שנים. החקירה התנהלה תחת איסור פרסום שהטיל בית משפט השלום.

בעקבות מידע מודיעיני, פתחה יחידת הנוער חקירה, שתחילתה איתור ואיסוף מידע מקרבנות. לאחר שנחקרו שני קטינים בשנות העשרה המוקדמות, עצרו בלשי היחידה את החשוד. בחיפוש בביתו נמצא חומר הקושר אותו למעשים המיוחסים לו.

החשוד נהג ליצור קשר עם קטינים בגילאים 13-17  ולשדל אותם להגיע לביתו. "תמורת כמה שקלים או ארוחה היה מבצע בהם את המעשים", סיפר מפקד ימ"ר חוף, ניצב משנה אלי אסייג. לדבריו, החשוד ניצל את עובדת היותם ממשפחות קשות יום ואת מצבם הכלכלי לביצוע זממו. חוקרי המשטרה סיפרו, כי  החשוד היה מסתובב בביתו כמעט ללא בגדים, מפעיל מניפולציות על הילדים ולועג להם, שאם לא ייעתרו לו, "הם לא גברים".

עוד נודע, כי במהלך מעצרו הוא נשלח להסתכלות על מנת לבחון את מצבו הנפשי. היום כאמור הוסר צו הפרסום והמשטרה הודיעה כי בתוך ימים ספורים יוגש נגדו כתב אישום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן