Skip to content

היום ישוחרר החייל שנחשד במסירת מידע לכנופיית "תג מחיר"

שוחרר היום לוחם לשעבר בצנחנים שנעצר בתחילת השבוע בחשד שמסר חומר לכנופיית הטרור "תג מחיר". החייל מכחיש את החשדות. צפויים מעצרים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטו של הלוחם מטעם "חננו", עו"ד אהרן רוזה: "השחרור היה צפוי וראוי שהגופים החוקרים לא יושפעו מהאווירה השוררת בציבור נגד נוער הגבעות". צפויים מעצרים נוספים

מאת אליק מאור

לוחם הצנחנים, שנעצר בראשית השבוע בחשד שהיה מעורב בהדלפת מידע לפעילי ימין, שעל דבר מעצרו פרסמנו כאן לראשונה אתמול (יום רביעי), ישוחרר היום ממעצר, כך מדווחת עמותת "חננו".

פרקליטו של הלוחם מטעם "חננו", עו"ד אהרן רוזה, הגיב בדבר שחרור לקוחו: "השחרור היה צפוי, וראוי שהגופים החוקרים לא יושפעו מהאווירה השוררת בציבור נגד נוער הגבעות". יצוין כי החייל נעצר בתחילת השבוע בחשד שהדליף מסמכים ומידע סודי לחמ"ל המטה של כנופיית "תג מחיר".
עוד נודע, כי אתמול נעצר בצפון חייל נוסף המשרת בחטיבת גולני בחשד לעבירות דומות, זאת במסגרת המאמצים שעושה צה"ל לאתר את אותם חיילים אשר לטענת המשטרה מדליפים מידע מתוך הצבא כדי לסכל פינוי מאחזים. המשטרה הצבאית עדיין חוקרת ועושה מאמצים לגלות את כל מדליפי המסמכים והמידע הסודי מצה"ל לידי חמ"ל הטרור.

החייל ששוחרר היום הוא לוחם בצנחנים לשעבר, והוא נעצר בחשד שמסר מידע לפעילי ימין שארגנו את ההתפרעות בחטמ"ר אפרים. המידע נמסר ל"חמ"ל המאחזים", בו רוכזו כל המידעים על אודות התנועות של צה"ל והמשטרה. מדובר בחייל המשרת כיום באחד הבסיסים הצבאיים בשומרון ומתגורר באחד היישובים בשומרון. הוא החל את שירותו הצבאי כלוחם בגדוד 890 בצנחנים לפני שנתיים, אולם לאחר שסבל מפציעה בגב עבר למפקדת הגדוד. עד לפני חודש שירת בגבעת החרסינה בחברון ולאחרונה עבר לרמת הגולן. בדיון שנערך אתמול טען סנגורו, עורך הדין אהרון רוזה, כי החייל הכחיש במהלך החקירות שעבר את החשדות המיוחסים לו וכך גם עתה. לעומת זאת, על קיר הפייסבוק שלו מופיעות המבטאויות קשות נגד פלסטינים. בין השאר נכתב שם: עוד יום לאסון הלאומי של מדינת ישראל לדורות הבאים!!הרב כהנא צדק!

רוזה: "מרשי מכחיש את החשדות ונכון לעת הזו לא שמענו מהיחידה החוקרת אף לא מסרון אחד שיש בגינו הוכחה לעבירות בגינן נחשד". דובר צה"ל מסר, שחקירת מצ"ח בנושא עודנה מתנהלת וטרם מיצתה את עצמה. למגפון נודע, כי יתכנו מעצרים נוספים בקרוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן