Skip to content

ריבלין: לפזר הכנסת בשעות הראשונות של מושב החורף

יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, ביקר הערב בהתנחלות מיגרון לרגל חג הסוכות וקרא לפזר את הכנסת מיד עם כינוס מושב החורף. "המצב הכלכלי אינו מאפשר קיום מדינה ללא תקציב מאושר, ולכן יש לקיים בחירות מהר ככל האפשר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפזר את הכנסת כבר ביומו הראשון של מושב החורף – כך מציע יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין. ריבלין הציע זאת במהלך ביקור שערך הערב בהתנחלות מיגרון, לרגל חגיגות חג סוכות.

"לפזר את הכנסת מיד". ח"כ רובי ריבלין. (צילום: רפי מיכאלי)
"לפזר את הכנסת מיד". ח"כ רובי ריבלין. (צילום: רפי מיכאלי)

"אין ספק שנפלה ההכרעה הפוליטית והמפלגות כולן נערכות לבחירות", אמר ריבלין. "אם אכן פנינו לבחירות, טוב תעשה הכנסת אם תעביר את החוק ותתפזר מיד תוך ימים או אפילו תוך השעות הראשונות של מושב החורף, ולא תגרור את ההחלטה שבועות ארוכים".

ריבלין הזהיר: "אנחנו נמצאים במשבר כלכלי עולמי, שמאיים לסחוף את מדינת ישראל וללא תקציב לשנת 2013, ויש לכך השלכות הרות אסון על המצב הכלכלי חברתי ועל השכבות החלשות. המצב הכלכלי אינו מאפשר קיום מדינה ללא תקציב מאושר, ולכן יש לקיים בחירות מהר ככל האפשר". ריבלין העריך, כי הבחירות יתקיימו בשבוע השני או השלישי של פברואר 2013, וכי נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה.

בנאומו בעצרת של מתיישבי מגרון, על חורבות האתר שפונה לפני מספר שבועות, אמר ריבלין: "באתי להזדהות איתכם ולשמוח איתכם, אך גם להיות עם העצב והכאב מול מקום שהיה פעם הומה ילדים, משחקים וחיים שוקקים. אפשר לראות על פניהם של הילדים שטוב להם ביישוב החדש בשכונת היקב, אך הם אוהבים יותר את ביתם הקודם שהיה כאן. לצערי, הפור נפל, ניסינו להעביר חוק שיבטיח את השארות היישוב כאן, אך לא הצלחנו וכעת עלינו לקבל את הכרעת הרוב, זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה. בימים אלו, עלינו לחגוג על הקמת ישוב יהודי חדש למטה בשכונת היקב."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן