Skip to content

אדם נורה למוות במלון באילת. היורה חוסל

אזרח אמריקני שעבד במלון לאונדו קלאב באילת ופוטר, חטף הבוקר נשק ממאבטח בבית המלון וירה למוות בעוזר טבח במלון. לוט"ר אילת השתלטו על היורה והרגו אותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו הבוקר (שישי), למלון לאונרדו קלאב באילת, בעקבות דיווח כי תייר אמריקני (23) חטף נשק ממאבטח במלון וירה למוות בעבד ארמנדו שוכאללה, בן 33, מהיישוב מעיליה שבצפון, שעבד כסו-שף במלון (עוזר טבח). צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

התייר, ויליאם הרשקוביץ, התבצר באחד מחדרי המלון, בלי שהחזיק בבני ערובה. אורחי המלון הונחו להישאר בחדריהם, ובמקביל התקיים משא ומתן עם החשוד בירי. לפני זמן קצר הסתערו אנשי היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה (לוט"ר) על היורה והרגו אותו. שלושה נפגעי חרדה פונו לקבלת טיפול בבית החולים יוספטל באילת.

זירת הירי בלאונרדו קלאב (צילום: משטרת ישראל)
זירת הירי בלאונרדו קלאב (צילום: משטרת ישראל)

מבירור ראשוני עולה, כי הרשקוביץ הוא אזרח אמריקני, שעבד במטבח המלון ופוטר בימים האחרונים. הוא הגיע לארץ לעבוד במסגרת פרויקט אורנים.

הבוקר הוא נכנס לבית המלון בזעם, התעמת עם אחד העובדים וכשקצין הביטחון של המלון הגיע וניסה להפריד בין הניצים, הוא חטף ממנו, או ממאבטח אחר, את האקדח ומיד פתח באש לכל עבר. כתוצאה מהירי נהרג אדם אחד.

למרות שמדובר באירוע פלילי, לוחמי יחידת לוט"ר אילת הגיעו למקום והם אלו שטיפלו באירוע.

מהמשטרה נמסר, כי במהלך חילופי האש בין החשוד לכוחות המיוחדים שפעלו לנטרלו, נפגע החשוד ונהרג. אין פצועים בקרב הכוחות. במשטרה אמרו בצהריים, כי ללוחמי הלוט"ר לא הייתה ברירה, אלא להרוג את היורה, שירה לעברם. אורחי המלון קיבלו הנחיה לצאת מהחדרים ולחזור לשגרה. משטרת אילת חוקרת את נסיבות הירי.

ממד"א נמסר, כי "כוחות של מד"א הגיעו למקום ומטפלים במספר נפגעי חרדה".  לדברי דובר מד"א, זכי הלר, להוציא את נפגע הירי והיורה עצמו, אין נפגעים נוספים במקום. מלון ליאונרדו קלאב ממוקם בסמיכות לעיר המלכים בעיר.

מלון לאונרדו קלאב, אילת
מלון לאונרדו קלאב, אילת
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן