Skip to content

חדשות הוליווד: קלטת הסקס של האלק הוגאן, הסדרה החדשה של מת'יו פרי ומה הרגיז את כוכבת "מד מן"

כוכבים, סיפורים, סרטים, סדרות חדשות - וכל מה שקורה מאחורי הקלעים בהוליווד. מדור חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עם המכנסיים למטה. הוגאן. צילום: ויקיפדיה

הנה הוכחה למה לא כדאי להתעסק עם מתאבקים: אדם טיפש מאד הדליף קלטת סקס של האלק הוגאן לאתר הצהוב- Gawker.

הקלטת, שהיא למעשה סרטון באורך דקה, עלה לאתר אתמול (חמישי), אבל ספק אם יותר מדי אנשים הספיקו לראות את הוגאן עם המכנסיים למטה: הוגאן כבר פתח בהליכים משפטיים כדי להוריד את הסרטון, בו הוא מתועד עם בחורה ברונטית אלמונית.

בעוד הוגאן מטפל בבעיה, אנחנו ממליצים לברונטית לפנות לקים קרדשיאן (שהתפרסמה בזכות וידאו בסגנון) לקבלת טיפים לפרסום מהיר.

♦ ♦ ♦ 

רשת ABC  האמריקנית הודיעה כי תחדש את סדרת הלהיט "שקרניות קטנות" לעונה רביעית. ההודעה המשמחת התפרסמה אתמול, למרות שהיה ברור לכולם שהרשת לא תיתן ללהיט כזה לחמוק לה מבין האצבעות.

העונה החדשה צפויה לעלות באמצע 2013, אחרי סיום העונה השלישית (שהמחצית השנייה שלה תשודר החל מחודש ינואר). בינתיים, המעריצים יכולים להסתפק בספיישל ההאלווין, שישודר ב-23.10. 

 ♦ ♦ ♦

שאלה חצופה. הנדריקס. צילום: Eva Rinaldi Uploaded by MyCanon, ויקיפדיה

 

בת הים המקורית, דריל האנה, נעצרה אתמול בטקסס על השגת גבול והתנגדות למעצר. כוכבת "ספלאש" הפגינה נגד בניית צינורות להעברת שמן גולמי על שטחים חקלאיים (סיפור שנוי במחלוקת בארצות הברית בימים אלה) יחד עם קבוצת מפגינים.

זוהי הפעם השנייה שהיא נעצרת במסגרת הפגנה בנושא זה, אחרי המעצר באוגוסט 2011. האנה שוחררה בערבות עצמית, וחזרה לביתה. 

♦ ♦ ♦

בראיון של עורכת האופנה של המגזין "סאן הארלד" עם כוכבת מד-מן, כריסטינה הנדריקס, לא נזהרה המראיינת בלשונה, ושאלה את הנדריקס על ההשראה שהיא מהווה לנשים אחרות בעלות "גזרה מלאה".

הכוכבת צחקקה במבוכה, ולא ידעה איך להשיב. היא הביטה באדם שלישי, שלא נראה במצלמה ומסתמן שהיה המנהל האישי שלה, והוא ביקש מהמראיינת לנסח מחדש את השאלה. זו כשלה במשימה, ניסחה מחדש את החלק הלא בעייתי, ושוב תיארה אותה כבעלת "גזרה מלאה". הכוכבת השיבה: "אמרת את זה שוב", והשאלה נמחקה מהפרוטוקול. בהמשך רצו שמועות שהשחקנית המוערכת אמרה מאחורי הקלעים שהכינוי היה "חצוף". 

♦ ♦ ♦

ובאותו נושא, בימים האחרונים מסתובב ברשת סרטון מעורר השראה, ובו שדרנית CBS  בוויסקונסין נלחמת בתופעת הבריונות הגואה בארצות הברית. השדרנית, ג'ניפר ליוינגסטון, סיפרה לצופים בשידור חי על מכתב שקיבלה לאחר אחד מימי השידור, ובו צופה מעיר לה על משקלה העודף, ומציין שבעצם היותה מלאה היא כושלת במילוי "חובתה כלפי הקהילה" כדמות משפיעה על נערות צעירות.

לוינגסטון ניצלה את הבמה ובמשך מספר דקות לא רק השיבה לאותו הצופה, אלא התייחסה לתופעת הבריונות המנטלית הקשה, שחולשת על ארצות-הברית, אך קיימת בעולם כולו. היא ציינה שבתור מבוגרת, היא יודעת כיצד להתמודד עם העלבות שונות בנוגע למשקלה, אך כשמדובר בילדים, המצב שונה בהרבה, והחינוך מתחיל בבית. "אם אתה יושב בבית ומעיר על השדרנית השמנה, נחש מה יקרה? הילדים שלך ילכו לבית הספר ויקראו למישהו 'שמן'".

♦ ♦ ♦

מת'יו פרי סוף סוף מתאושש. אחרי שבמשך כמעט עשור לא הצליח להשתחרר מצ'נדלר בינג, ייתכן ומת'יו פרי יזכה לחזור לעניינים, ובגדול. בעשור האחרון, עלה פרי לאוויר עם שתי סדרות קומיות (Studio 60 on Sunset Strip ו- Mr.Sunshine). שתיהן לא הצליחו מי יודע מה, וזה בלשון המעטה.

מתאושש. פרי. צילום: Shankbone David, ויקיפדיה

אבל אתם יודעים מה אומרים – פעם שלישית גלידה: רשת NBC  (שהיתה גם הבית של "חברים"), הודיעה השבוע שהסדרה החדשה של פרי, Go On, זכתה להצלחה בפרקי הפיילוט, ונרכשה לעונה מלאה בת 22 פרקים. אם זה לא מספיק, מבקרי הטלוויזיה רומזים שהסדרה החדשה תהיה מוצלחת מאוד, ויש סיכוי שתהפוך ללהיט. 

♦ ♦ ♦

שבוע של חתונות בהוליווד. בשבת שעברה נערכו לא פחות משלוש(!) חתונות הוליוודיות: אן האת'ווי ובן זוגה, אדם שולמן, התחתנו על חופי קליפורניה בחתונה שקטה וצנועה(מאה אורחים בלבד);

השחקן סטנלי טוצ'י ובת זוגו פליסיטי בלאנט (כן, כן- אחות של אמילי), החליפו נדרים בטקס רשמי בלונדון. בין האורחים נצפו מריל סטריפ, ג'וליאן מור, קולין פירת' וכמובן: אמילי בלאנט ובעלה השחקן ג'ון קרסינסקי;

 והחתונה השלישית – הבסיסט של להקת "קינגס אוף ליאון", ג'ארד פולוויל, התחתן עם בת זוגו: מרת'ה פאטרסון בצפון קרוליינה שבארצות הברית. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן