Skip to content

אושפיזין ביצהר: צמיגי מכוניתו של מרשק נוקבו

בהתנחלות יצהר קיבלו בחום את יואל מרשק מהתנועה הקיבוצית ואלמונים פגעו במכוניתו כשנכנס לסוכה. ראש מועצת שומרון: מרשק הוא פרובוקטור. המשטרה צריכה לאסור עליו להיכנס לשטחים. מהרשק: נוער הגבעות לא מפחיד אותי, התקבלתי באהדה על ידי התושבים שהתביישו במעשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צמיגי רכבו של פעיל התנועה הקיבוצית, יואל מרשק, נוקבו היום (ראשון) כששהה מחוץ לבית הכנסת בהתנחלות יצהר בשומרון. לדבריו, הוא הגיע להתנחלות בעקבות הזמנת אחד מהרבנים, במסגרת סיורים שעורכים המתנחלים ביישובים היהודים והפלסטינים באיזור, על מנת להנמיך את גובה הלהבות  לקראת עונת מסיק הזיתים שהחלה השבוע.  

יואל מרשק
"אגיע שוב בעוד שבועיים". יואל מרשק

מרשק נכנס לבית הכנסת ולסוכה ביצהר ובאותה עת אלמונים ניקבו את ארבעת צמיגי רכבו. "נוער הגבעות לא יפחידו אותי", אמר היום מרשק. לדבריו, הגעתו להתנחלות הקיצונית לא באה ממקום של פרובוקציה.

"חוץ מהאירוע," אמר מרשק, "התקבלתי בחום ובאהדה על ידי התושבים, שאמרו שהם מתביישים במעשה. אגיע לאיזור שוב בעוד שבועיים, כפי שאני עושה תמיד".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, הגיב לעניין זה לתקשורת ואמר, כי "מרשק הוא בעצם פרובוקטור שרודף תקשורת ומחפש להתסיס את השטח". הוא הוסיף, כי הוא "קורא למשטרה ולצבא להרחיק את מרשק מהשומרון".

 

5 Comments

  1. שפוי
    26 באוקטובר 2012 @ 18:50

    מרשק הזה הוא אדם עלוב- העביר מדינה שלמה על דעתה וגם על כתפיו הבושה והביזיון של שחרור 1027 מחבלים

  2. יוריק קרמר
    8 באוקטובר 2012 @ 12:18

    מגפון, תחליטו: מרשק או מהרשק.
    (אגב, אביו היה בני מהרשק).

  3. בני בן יעקב מבאר שבע
    8 באוקטובר 2012 @ 11:30

    גרשון מסיקה לך יש אחריות עקיפה האירוע זה אינך תומך בו בצורה גלויה ,אך אינך מגנה זאת .זה הסכמה בשקט "שישחקו הנערים לפנינו "כמו שכתוב בתנ"ך .שנית לגבי זכות כניסה ליצהר ,מי אתה? שתחליט מי יכנס ומי לא .
    שורה תחתונה אתה נערי הגבעות תביעו למלחמה אזורית ,וטוב שעה קורם שתחזרו הביתה .תחסכו כסף והסתות !!

  4. עוד מודאג
    7 באוקטובר 2012 @ 22:35

    אלמונים רעולי פנים

  5. אדם מודאג
    7 באוקטובר 2012 @ 22:32

    אלמונים שכולם מכירים …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן