Skip to content

הוארך המועד להגשת הצעות לרכישת קבוצת מעריב

המועד הוארך מיום ג' 9.10.12 עד ליום ה' 11.10.12 בשעה חמש אחר הצהריים. נאמני מעריב נענו בכך לבקשת גורמים המעוניינים להגיש הצעות, לדחות את מועד הגשתן בגלל חופשות החג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נאמני מעריב, עורכי הדין יובל ארבל ושלמה נס, הודיעו היום בהודעה שפורסמה באתר הבורסה, כי הם נענים לבקשתם של גורמים, אשר מעוניינים להגיש הצעות רכישה, להאריך את מועד מסירת ההצעות, כי בשל חופשת החג הם לא הספיקו לעשות את הבדיקות הנדרשות על ידם. לפיכך, החליטו הנאמנים להאריך את המועד להגשת הצעות, כך שיהיה ניתן להגיש אותן עד ליום ה' 11.10.12 בשעה חמש אחר הצהריים.

הנאמנים ציינו, כי ביתר פרטי ההזמנה להגשת הצעות לא יחולו שינויים.

ביום א' בשבוע שחלף פירסמו נאמני מעריב הודעה, שבה נאמר, כי הם מזמינים להציע הצעות לרכישת מניות ו/או נכסים ופעילות של חברות קבוצת מעריב, בצפיה לקבל הצעות טובות יותר מזו שסיכם שלמה בן צבי עם אי.די.בי. את ההליך הזה אישרה השופטת ורדה אלשייך.

בהודעתם נאמר, כי אפשר להציע הצעות לרכישת מניות החברות בקבוצת מעריב, הנמצאת בהקפאת הליכים ו/או לרכישת פעילותן ו/או נכסיהן ו/או חלקן. כלומר, הנאמנים פתחו אפשרות להגיש הצעות לרכישת חלקים מקבוצת מעריב ולא רק את כל הקבוצה כיחידה שלמה אחת. באותו הזמן הם גם הודיעו כי על המציעים להגיש הצעותיהם עד ליום שלישי 9.10.12. עתה הוארך הזמן להגשת ההצעות עד ליום ה' 11.10.12.

ביום שלישי השבוע מכנס ועד הפעולה של עובדי מעריב אסיפה עובדים, כדי לדון, בין השאר, באפשרות שהעובדים ירכשו חלקים מקבוצת מעריב.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן