Skip to content

טיפ: כיצד תתאימי את עיצוב השיער והסגנון שלך

כדאי להתאים את עיצוב השיער למבנה הפנים ואת סגנון הלבוש למראה השיער, המשתנה מיום ליום. נשמע מסובך? אל דאגה, תכף נעשה פה סדר מאת מאי סבג שיער הנו גורם המשפיע מאד על המראה הכללי ואף על מצב הרוח. מובן שחשוב להקפיד ולשמור על שיערנו, לשים קרם לחות ולטפח אותו היטב, אבל זה לא מספיק. כדאי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כדאי להתאים את עיצוב השיער למבנה הפנים ואת סגנון הלבוש למראה השיער, המשתנה מיום ליום. נשמע מסובך? אל דאגה, תכף נעשה פה סדר

מאת מאי סבג

שיער הנו גורם המשפיע מאד על המראה הכללי ואף על מצב הרוח. מובן שחשוב להקפיד ולשמור על שיערנו, לשים קרם לחות ולטפח אותו היטב, אבל זה לא מספיק. כדאי מאד גם להתאים את עיצוב השיער למבנה הפנים ואת סגנון הלבוש למראה השיער, המשתנה מיום ליום. נשמע מסובך? אל דאגה, הנה כמה טיפים פשוטים בנושא זה שיסייעו לך להשיג מראה כללי הרמוני ומחמיא.

התאמת עיצוב השיער למבנה הפנים

  • בעלת מבנה פנים מעוגל? לכי על תספורת מדורגת וחדה מאוד או שיער ארוך המגיע אחרי הכתפיים.
  • בעלת מבנה פנים מחודד? אמצי אורך בינוני בגובה הכתפיים שימלא לך את איזור הפנים, ואפילו קצר יותר.
  • בעלת מבנה פנים אובלי? זכית! מגוון רחב של תספורות יכולות להתאים לך, משיער קצוץ ועד ארוך. דוגמא למבנה פנים זה היא השחקנית נטלי פורטמן.
נטלי פורטמן מדגמנת שיער ארוך
נטלי פורטמן בפאזת שיער ארוך (צילום: Gordon Correll)

התאמת סגנון הלבוש לעיצוב השיער

לשיער שלא מסתדר: המראה הרומנטי – גראנג'י

מכירה את הימים שבהם את קמה והשיער כולו פרוע ומבולגן, ואינך מצליחה בשום פנים ואופן לסדר אותו? בקיצור Bad Hair Day. העצה שלנו: במקום להילחם בשיער ועם הזמן הקצוב שיש לך בבוקר לפני העבודה, פשוט תזרמי איתו. זרקי על עצמך לבוש פרוע ונועז ואל תפחדי לשלב מספר סגנונות יחדיו. שילוב של חולצה דרמטית עם חצאית מקסי רומנטית וארוכה הוא מעניין ונועז, ובתוספת עקבים המראה יכול להראות מיליון דולר. כך תוכלי להסיר כל דאגה ממראה שיערך, ואף לנצל אותו להשגת מראה מתוחכם ויפה.

המראה הרומנטי - גראנג'י
 מראה רומנטי – גראנג'י (לפרטים בפוליבור הקליקו על התמונה)

לשיער אסוף ומוקפד: המראה האלגנטי

אם את חובבת מראה של שיער אסוף ומוקפד שגם מתאים לעבודה, לכי על מראה אלגנטי המשדר רצינות שישתלב מעולה עם התסרוקת המוקפדת.

המראה האלגנטי
מראה אלגנטי (לפרטים בפוליבור הקליקו על התמונה)

לשיער מקורזל: המראה האורבני – בצבעים מתוחכמים

במידה ואת בעלת שיער מקורזל כל מראה שתבחרי יכול להחמיא לך. אחד השילובים המומלצים הוא מראה אורבני אך בצבעים מתוחכמים. אם את ג'ינג'ית, צהוב זה אחד הצבעים שיעבדו טוב בשבילך, וכדאי לנצל זאת, בייחוד בקיץ הקרוב.

המראה האורבני - בצבעים מתוחכמים
מראה אורבני בצבעים מתוחכמים (לפרטים בפוליבור הקליקו על התמונה)

לשיער חלק ומוקפד: המראה הקלאסי הקל

לבעלות שיער חלק ומוקפד מומלץ לאמץ מראה קלאסי קל. אחד השילובים המומלצים הוא שמלה קלאסית חומה עם עקבים בצבעים שישתלבו עם צבעי השמלה. מראה זה יכול להתאים למראה יומיומי, לעבודה ולערב.

המראה הקלאסי הקל
מראה קלאסי קל (לפרטים בפוליבור הקליקו על התמונה)

לשיער קצר: המראה הנערי – נשי

מראה השיער הקצר מאוד הוא הינו מראה מיוחד, שובב ונערי התופס מיד את עינינו. ניתן ל"מלא" את איזור הצוואר החשוף ע"י חולצה בעלת הדפס או צווארון גולף. המטרה היא להביא לאיזון בין איזור הפנים והצוואר לחלק העליון של הגוף. מערכת לבוש נערית של חולצה מכופתרת ומכנס מחויט יכולה להתאים מצוין למראה זה. אפשרות נוספת היא לאזן את עיצוב השיער הנערי עם מראה נקי ונשי. המלצה אישית – אם כבר הלכת על מראה כזה, לכי על זה עד הסוף.

המראה הנערי - נשי
מראה נערי – נשי (לפרטים בפוליבור הקליקו על התמונה)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן