Skip to content

מופע חימום: שטייניץ במצב האומה

הבו זמן מסך של ערב בחירות. יובל שטייניץ מחזיר לביבי קונטרה. לאחר שראש הממשלה כיכב בראש כל מהדורות החדשות עם ההצהרה הידועה מראש על הקדמת הבחירות, יובל שטייניץ, אותו איש שאחראי רשמית על התקציב שבגללו אנו הולכים לבחירות, יככב כבר במוצאי שבת בתכנית הסאטירה מצב האומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בקרוב מאוד יצטרכו נבחרי הציבור לגשש את דרכם לתקשורת, בעיקר האלקטרונית, בנחישות ובעקביות, בגלל חוקי תעמולת הבחירות המגבילים. בינתיים הם ישרפו את המסך ככל שיתאפשר להם. יובל שטייניץ, שר האוצר, יהיה אורח תכנית הסאטירה מצב האומה בפרק הבכורה של העונה במוצאי השבת הקרובה. האם ליאור שליין, גורי אלפי, אורנה בנאי ועינב גלילי יהפכו אותו לשק חבטות או שהדוקטור לפילוסופיה יצליח להקסים אותם באותה מצגת מבוכה מחויכת שאימץ והביאה אותו עד הלום? דבר אחד בטוח, כל פוליטיקאי שיוזמן לתכנית, ירוץ אליה. העיקר, אתם יודעים, שיאייתו את שמו נכון.

מצב האומה

תכנית עם שטייניץ היא הזדמנות לשוב ולהעלות את נושאי המחאה החברתית על סדר היום. האם המשתתפים השנונים של מצב האומה יצליחו לעשות זאת? האם נצליח לשמוע יותר ממנטרות קבועות של קפיטליזם מוסווה בעטיפת צלופן של "הצלנו את ישראל מקריסה כלכלית"?

בכל מקרה, חזרה של מצב האומה היא עוד תזכורת לידיעה המשמחת והחגיגית שהחגים תמו ועונת המלפפונים של שידורים ממוחזרים-לדעת הגיעה, סוף סוף, לקצה. התכנית, שעלתה לאוויר בינואר 2010 וחוזרת עתה לעונה חמישית, תשודר מדי מוצאי שבת ורביעי בשבוע במסגרת שידורי רשת בערוץ השני. בתכנית הראשונה מבטיחים המשתתפים להסתלבט על ביבי והגרעין האיראני ועל נבחרת הכדורגל הישראלית בלוקסמבורג. יופיעו בתכנית זו גם עוז זהבי ואושרי כהן.

העונה הקודמת של "מצב האומה" השיגה ממוצע רייטינג עונתי גבוה של23.9%, שזכה לתגובה אופיינית מצד כוכבי התכנית: "נהנינו להיות מופע הקירור של שרית חדד ו-The Voice". האם גם העונה הם יהפכו למופע קירור?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן