Skip to content

תייר לכל ישראלי

משרד התיירות יוצא במסע פרסום חדש לקידום התיירות לישראל בהובלת נועה תשבי ובהשקעה של כששה מיליון שקלים: ישראלים יתבקשו להזמין אנשים מכל העולם לביקור בארץ באמצעות סרטונים וגלויות דרך אתר ייעודי שהקים משרד התיירות. התמריץ למזמינים: 200 חבילות נופש בארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסע פרסום חדש לקידום התיירות לישראל ששמו "כל אחד מביא אחד", יעודד את תושבי ישראל וישראלים בחו"ל, לעניין חברים, קרובי משפחה, עמיתים וכדומה מרחבי העולם בביקור בישראל. המשתתפים בקמפיין ישלחו הזמנות לביקור בישראל באמצעות אתר ייעודי שהקים משרד התיירות ואשר כולל סרטונים וגלויות שעוצבו במיוחד לקמפיין, תוך ציון מידע מסקרן על ישראל. כל גלויה תזכה את שולחה בהשתתפות בהגרלה של חבילות נופש בישראל. עלות הקמפיין מוערכת בכששה מיליון שקלים.

נועה תשבי וגילת אנקורי במהלך צילומי הסרטון שילווה את הקמפיין. (צילום: יונתן זינדל)
נועה תשבי וגילת אנקורי במהלך צילומי הסרטון שילווה את הקמפיין. (צילום: יונתן זינדל)

הקמפיין, שנערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר מאקו, צפוי לעלות לאוויר ב-23 באוקטובר ויימשך כתשעה שבועות. השולחים שייכנסו לאתר הייעודי שכתובתו www.kol1mevi1.org.il, יוכלו לשלוח את ההזמנות דרך פייסבוק, טוויטר, או דוא"ל. כל משלוח יגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה שבועית באחת מ- 200 חבילות הנופש אותן יעניק אתר מאקו.

לרתום את הישראלים לטובת התיירות

במשרד התיירות מאמינים כי הישראלים ינצלו את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד נוסף ומכניסים 225,000 שקלים למשק. מתחילת השנה (ינואר- אוגוסט) נרשם שיא חדש במספר התיירים והמבקרים שהגיעו לישראל- 2.3 מיליון, ב-7% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.

משרד התיירות בחר את השחקנית נועה תשבי להוביל את הקמפיין, בין היתר בזכות פעילותה לקידום תדמית ישראל בעולם ובהבאת מובילי דעת קהל לבקר בישראל. תשבי פועלת בהתנדבות בתחום ההסברה וכותבת מאמרים בבלוג הרשמי שלה בנושא. היא פעילה ברשתות החברתיות ומופיעה בכנסים שונים בארצות הברית.

לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מדובר בקמפיין לאומי, שמשלב ציונות עם הערך הכלכלי של תעשיית התיירות למשק ולתעסוקה, "אשר כל אחד ואחת יכולים להזדהות עמו ולתרום למדינה, בלי ציניות. אנחנו מצפים להשתתפות רחבה ומאמינים כי כל אדם יכול לנצל את כוח השפעתו על סביבתו, כדי לעזור ולהביא עוד תיירים לארץ. התיירות הנכנסת תורמת למשק כ-18 מיליארד שקלים בשנה, יוצרת אלפי מקומות עבודה חדשים, בעיקר בפריפריה ומהווה מנוף הסברתי תדמיתי שאין שני לו", אמר שר התיירות.

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן