Skip to content

שלום קיטל – היועץ האסטרטגי של "העבודה"

שלי יחימוביץ' ושלום קיטל, מנכ"ל חדשות ערוץ 2 לשעבר, מכירים זה את זה שנים ארוכות. קיטל היה מנהלה של יחימוביץ' בקול ישראל ובחדשות ערוץ 2 ובין השניים יחסי אמון וחברות. כבר הערב יקיים צוות התקשורת והאסטרטגיה של המפלגה ישיבת קמפיין ראשונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלום קיטל יהיה היועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' לבחירות 2013. שלי יחימוביץ' ושלום קיטל – מבכירי העיתונאים בישראל ומנכ"ל חדשות ערוץ 2 לשעבר –  מכירים זה את זה שנים ארוכות. קיטל היה מנהלה של יחימוביץ' בקול ישראל ובחדשות ערוץ 2 ובין השניים יחסי אמון וחברות. כבר הערב יקיים צוות התקשורת והאסטרטגיה של המפלגה ישיבת קמפיין ראשונה.

קיטל – ששימש גם יועצו האסטרטגי של אהוד ברק בבחירות 2009 – יוביל את צוות האסטרטגיה התקשורתית של מפלגת העבודה ושל העומדת בראשה שלי יחימוביץ'. טל אלכסנדרוביץ' תמשיך להיות היועצת האסטרטגית של יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', והיא מלווה אותה עוד מימי הפריימריז בעבודה. את מטה ההסברה בבחירות ינהל איתי בן חורין. בימים הקרובים תושלם בניית הצוות המקצועי לקמפיין.

אהוד ברק, שלום קיטל ואיתן דנגוט בפגישה בפנטגון עם רוברט גייטס (צילום: ויקימדיה)
אהוד ברק, שלום קיטל ואיתן דנגוט בפגישה בפנטגון עם רוברט גייטס (צילום: ויקימדיה)

"אני מכיר את שלי יחימוביץ' שנים ארוכות וניתן לומר שאין מישהו שמכיר אותה טוב ממני", אמר שלום קיטל עם מינויו. "יחימוביץ' מביאה עימה תקווה גדולה לישראל. היא צברה אמון רב בציבור והפיחה חיים ורעננות במפלגת העבודה. בבחירות הקרובות אפשר לחולל שינוי של ממש בסדר היום ובמציאות חיינו. אני חש נלהב לסייע, ככל יכולתי, לשלי. אני מכיר אותה עשרות שנים, מקצועית ואישית. מכיר את יכולותיה המרשימות, אמינותה ואומץ ליבה. אני יודע שהיא קורצה מהחומר ממנו עשויים מנהיגים."

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אמרה: "שלום הוא הבחירה הטובה ביותר שמפלגת העבודה יכולה לאחל לעצמה. הוא היה המנהל שלי בכמה מקטעים של חיי המקצועיים והיתה לו השפעה עצומה על קבלת ההחלטות בחיי ועל גיבוש הדרך שלי. יש בו את השילוב של הבנה עמוקה בהסברה ובהגעה לציבור הרחב, שבאה לידי ביטוי כשהיה מנכ"ל חברת החדשות והביא אותה לשיאים חסרי תקדים, לבין תבונה רבה, הבנה עמוקה באקטואליה ואתיקה אישית גבוהה. יש בינינו יחסי אמון עמוקים ואני בטוחה שנוביל יחד קמפיין משובח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן