Skip to content

הערב הפגנת פעילי מחאה בתל אביב

הבחירות יעוררו את הציבור לחזור למחאה? קבוצתה של דפני ליף מתעתדת להפגין הערב בתל אביב תחת הכותרת "כבוד האזרח". המפגינים מבקשים להחזיר למרכז ההוויה הפוליטית את סדר היום החברתי אליו קראו במחאת קיץ 2011
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפגנת מחאה שמובילה קבוצתה של דפני ליף מתוכננת לצאת הערב (חמישי) בתל אביב. המארגנים מבקשים להזכיר, כי דווקא כעת, בעת בחירות, נושאי המאבק החברתי ממחאת קיץ 2011 הם רלוונטיים וחיוניים לציבור.

בדף הפייסבוק שנפתח לטובת ההפגנה הם כותבים ש"הבטחות, קלישאות, אשליות, והרבה מאוד אמיתות לשווא. ככה זה. ינסו להפחיד אותנו על איראן, על אינתיפאדה, על הפחד מלהיות יוון או ספרד, ידברו איתנו בסיסמאות קצרות, כאשר המועמדים והמועמדות מוציאים כספי ציבור רבים על לשכנע אותנו שהם הפתרון, רק שבסיסמאות אין באמת פתרון. אנו נבדוק כל מפלגה ומפלגה מה באמת עשתה עבורנו".

הדרישה היא להעמיד שוב את המחאה החברתית בענייני יוקר מחיה, רווחה ודיור במרכז מערכת הבחירות. "אל תדברו אלינו בסיסמאות, אלא בפתרונות. אל תדברו אלינו בהבטחות ריקות, אלא תתחילו למלא את מה שהבטחתם. הפעם לא ניתן שתזלזלו בנו," הם מזהירים. 

בינתיים, ניכרת ירידה בהיענות הציבור למחאה הציבורית. מתוך כ-36 אלף מוזמנים להפגנה נענו עד כה כ-1,300 איש. ההיענות האמיתית תיבחן הערב. ההפגנה צפויה להיערך בשעה שבע בערב מול משרדי הביטוח הלאומי בפינת יצחק שדה-המסגר בתל אביב.

 

1 Comment

  1. תוכנית ריאלטי
    11 באוקטובר 2012 @ 21:47

    1500 איש אישרו, הגיעו 200. משעשע, הא?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן