Skip to content

בחירות 2013: כסאות מוזיקליים, אבל זה לא משחק

אולי אולמרט-קדימה יעשה איחוד כוחות עם יאיר-ציפי, כי מי בכלל יכול להבדיל בין כל כך הרבה מפלגות מרכז, ויחד הם ינצחו את ביבי. או שלא. ולשלי יישבר הצ'ופצ'יק ותודיע שמי שרוצה לבוא למרכז האמיתי של ישראל החדשה במשאל הרי הוא מוזמן, וכולם אנשים טובים ושיפסיקו לריב בבקשה. ביבי זה האויב. רק בלי פושעים. וברק. או […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מופז לבד לא מנצח את ביבי, לא את יאיר, לא את ליברמן, לא את יחימוביץ', לא את הגימלאים, לא את ש"ס, לא את מרץ, לא את חד"ש, לא את הבית היהודי. או שלא.

אבל אם אולמרט חוזר לקדימה אז הוא בטוח ינצח את ביבי. או שלא.

אהוד אולמרט (צייר: יונתן שתיל)
בטוח. או שלא (צייר: יונתן שתיל)

מה שבכל זאת כן בטוח 100%, עליי, זה שהוא יחזיר מנדטים מהליכוד והעבודה ובעיקר יאיר לפיד לקדימה המפורקת. או שלא.

אבל אם הוא חוזר לקדימה אז הוא ייקח את ציפי איתו כמספר 2 כי היא לא תהיה 2 של מופז. או שלא.

אבל במקרה כזה, מופז לא יוותר בלי הבטחה לשריוּן מבוּטן להיות רק מספר 2 בקדימה, אז ציפי תלך ליחימוביץ', כי היא לא משחקת מה שיוצא אני מרוצה. או שלא.

ואם ציפי לא בקדימה אז למה לבחור קדימה, כי ציפי ניצחה כבר את ביבי, אז שלי תפנה לה את המקום בשביל לנצח את ביבי. או שלא.

אז ציפי תבנה מפלגה חדשה, מפלגת מרכז, והיא תיקח מנדטים יקרים ובודדים מיאיר. או שלא.

כי אז יאיר יגיד לה לחבור אליו ולנצח את מופז ואת ביבי יחד, אבל הם לא ינצחו את ביבי. או שלא.

ואז אולי אולמרט-קדימה יעשה איחוד כוחות עם יאיר-ציפי, כי מי בכלל יכול להבדיל בין כל כך הרבה מפלגות מרכז, ויחד הם ינצחו את ביבי. או שלא.

ואז ברק יחליט שהוא הוא המרכז היחיד בקוסמוס, ולא ידליף לאף אחד, וגם רוצה איזה אולמרט בסביבה ואולמרט לא אוהב ברק, אבל שונא מופז עוד יותר, כי ציפי יותר חשובה ממופז. אז ברק יחליף מופז. או שלא.

ואז שלי תגיד שהיא מרכז ושמאל, ומי שבוחר ברק בוחר אולמרט ובכלל בוחר בפושע עם הרשעה קלילה וברק הרי לא מוזמן לעבודה אף פעם. או שלא.

אז ברק יתנצל לדורותיה של המפלגה בדשא של הקיבוץ ויחזור לעבודה לנצח את ביבי, כי הוא לא ינצח את אולמרט, אבל ברק בכלל לא נלחם בביבי. או שלא.

אבל ברק גם לא אוהב עבודה, כי שם יש פרץ, והוא בכלל מתבונן מהצד, ומי יסכים לו לעמותות חדשות. או שלא.

וציפי תיעלב ממופז עוד ביום השיריון שלו, והיא לא החליטה לחזור למופז אלא רק לאולמרט שנתן למופז להיות מחודש, אז ציפי תלך בחזרה לשלי, כי הגדר דוקרת לה בטוסיק. או שלא.

וציפי מביאה נדוניה את רמון בחזרה, ויחד לעבודה לנצח את ברק, רגע, קודם את אולמרט, שנייה, קודם את יאיר לפיד. או שלא.

אבל רמון חוזר לפוליטיקה רק עם דרעי, ולמה לדרעי להתלכלך שוב בש"ס, שם תמיד יחשדו בו, כאשר מפלגת העבודה יכולה לתפור לו חליפה לבנה וחדשה, כי הוא שילם את חובו לחברה. או שלא.

ודרעי בכלל רוצה לשבת בפנים, במשרד, לא בתא, והוא כבר חתם לביבי. או שלא.

ולשלי יישבר הצ'ופצ'יק ותודיע שמי שרוצה לבוא למרכז האמיתי של ישראל החדשה במשאל הרי הוא מוזמן, וכולם אנשים טובים ושיפסיקו לריב בבקשה. זה לא נעים להתקוטט. ביבי זה האויב. רק בלי פושעים. וברק. או שלא.

אז אולי רמון יקום ויביא את איציק שתביא את אולמרט שיגרור חזרה את ציפי ובכוונה לא ישריין מקום ליאיר כי יאיר יותר שרמנטי ממנו ומי יודע איך הוא מנשק. או שלא.

ונולדה לנו מפלגת מרכז שמאל-ימין לייט קיצוני חדשה, של רמון, וציפי בלי מופז, ולפיד ואולמרט שיהיה "מי מספר אחד?" כי רק הוא יכול לנצח את ביבי. ושלי עדיין מחכה שאולי כבר לא יבחרו בה אחרונה למשחק. או שלא.

אז מופז שוב לבד, ממש כמו שהתחלנו את היום, ולמדנו שבית לא עוזבים אלא בורחים, והוא ירצה לליכוד. או שלא.

אבל בליכוד יש סילבן, שלא עושה כלום, אבל הוא מספר 2 והוא כבר רוצה להיות מספר אחד, אז אולי הוא יעשה מפלגה חדשה במקום יאיר, כי יש טור פנוי בידיעות שישי. או שלא.

ולא נשכח את "הגורמים הבכירים והמקורבים" שרוצים ג'ובים בכנסת, ולהם לא איכפת איזו מפלגה נותנת. אבל יאיר מבטיח פוליטיקה אחרת וזה חייב להיות בלי הפוליטיקה של ביבי. או שלא.

וביבי? הוא מודאג מאוד שלא יסתבכו לו החוטים של הבובות באצבעות, ובכל מקרה לנתן אשל יש גם מספריים בכיס, לא רק מצלמה.

או שלא.

לא מצחיק. החיים שלנו. תשתפו?

[related-posts title="מאמרים נוספים בנושא בחירות"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן