Skip to content

מכתשים אגן תגייס כ-1.1 מיליארד שקל באמצעות הרחבת שתי סדרות אג"ח קיימות

הרחבת סדרה ב', שמועד הפירעון הסופי שלה הוא שנת 2036, הניבה כמחצית מהגיוסים; הגיוס מתבצע כחלק ממיחזור חובות ומימון המשך ההתרחבות החברה  מאת מערכת מגפון קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום על תוצאות המכרז המוסדי לרכישת אגרות חוב מסדרות ב' ו-ד' של החברה. הגיוס של כ-1.1 מיליארד שקל (כ-250 מיליון דולר), עליו הודיעה החברה בשבוע […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרחבת סדרה ב', שמועד הפירעון הסופי שלה הוא שנת 2036, הניבה כמחצית מהגיוסים; הגיוס מתבצע כחלק ממיחזור חובות ומימון המשך ההתרחבות החברה

 מאת מערכת מגפון

קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום על תוצאות המכרז המוסדי לרכישת אגרות חוב מסדרות ב' ו-ד' של החברה. הגיוס של כ-1.1 מיליארד שקל (כ-250 מיליון דולר), עליו הודיעה החברה בשבוע שעבר, נועד להחליף אגרות חוב, שנפרעו בנובמבר האחרון, ולמימון המשך התרחבות החברה.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן

במסגרת המכרז הוזרמו ביקושים של כ-1.6 מיליארד דולר. בסדרה ב' של החברה, בעלת מח"מ של כ- 10.6, התקבלו ביקושים של כ-765 מיליון שקל. מתוכן נענתה החברה להתחייבות מוקדמת לרכישת 590 אלפי שקל ע.נ אגרות חוב ובשווי כספי של 509 מיליון שקל במחיר של 1,010 שקל ליחידה.

בסדרה ד' של החברה, בעלת מח"מ של 2.6, התקבלו ביקושים בסך של כ- 940 מיליון שקל. מתוכן נענתה החברה להתחייבות מוקדמת לרכישת 520 אלפי שקל ע.נ אגרות חוב במחיר של 1,042 שקל ליחידה.

החברה צפויה להשלים את המכרז לציבור ביום שני הבא, ה-16 בינואר, ולרשום את אגרות החוב למסחר בתקופה הקרובה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן