Skip to content

אפשר לנשום: השמועות על מותו של ג'ים קארי היו מוקדמות

חדשות לוהטות מהוליווד: כוכבים, אירועים, דיבורים. מדור חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ברוך הבא למועדון. קארי. צילום: Jennifer, ויקיפדיה

כריס בראון, פול מקרתני ומורגן פרימן לא לבד. השבוע גם השחקן והקומיקאי ג'ים קארי ("המופע של טרומן", "אייס ונטורה", "המסכה", "טפשים בלי הפסקה", "שמש נצחית בראש צלול") זכה בכבוד המפוקפק של הצטרפות למועדון "מתיחות המוות".

ביום רביע, עלה לפייסבוק עמוד תחת הכותרת: "RIP Jim Carrey", שטען כי השחקן בן ה-50 נהרג בתאונת מטוס קטלנית.

לא ברור במשך כמה זמן יוצרי העמוד חשבו שיוכלו להחזיק מעמד בלי שהאמת תצא לאור, אבל עוד באותו היום יצאה הכחשה רשמית מטעמו של האיש בעל אלף הפרצופים.

אז עכשיו אפשר לנשום לרווחה ולקוות שהחוויה המרעישה תעודד אותו לחזור ולעשות סרטים טובים.

אהבה מחשמלת

המציאות מחקה את הטלוויזיה שמחקה את המציאות? אחרי דילן וקלי ("בוורלי הילס"), פין ורייצ'ל ("גלי"), וקלסו וג'קי ("שנות ה-70"), זוג טלוויזיוני נוסף לוקח את מערכת היחסים מהמסך אל המציאות: וינסנט קרת'ייזר, הלא הוא פיט מ"מד מן", ואלכסיס בלדל, במקור רורי מ"בנות גילמור" ובאחרונה בת' מ"מד מן", הוציאו את מערכת היחסים שלהם לאור.

הזוג, שהכיר על סט הסדרה, נצפה מאוהב מתמיד על השטיח האדום בטקס השקה של תערוכת צילום בניו יורק. כל שנותר לקוות הוא שהמציאות לא תחקה את הטלוויזיה עד הסוף,  ושהקשר האמיתי יהיה אופטימי יותר מזה הטלוויזיוני.

ספוילר עונה חמישית בקצרה: סטוץ במלון, הבטחה לברוח יחד, בעלה של בת' לוקח אותה לטיפול בשוק חשמלי והיא מאבדת את זכרונותיה מפיט.

מסע העסקים של ג'ניפר

בזכות המהפך. אניסטון. צילום: Angela George, ויקיפדיה

ידענו שזה יבוא, והנה זה בא. לג'ניפר אניסטון יש קו טיפוח לשיער.

מי שחוללה מהפך במספרות בכל העולם עם "תסרוקת רייצ'ל", הפכה לשותפה בבעלות של חברת "Living Proof".

בין היתר, תהיה אניסטון דוגמנית השיער שלהם וכן תשמש דוברת של חברת הטיפוח.

אבל בגלל שג'ניפר שלנו היא לא רק פנים יפות, השחקנית (והשיער שלה) תיקח חלק בתהליכי הפיתוח של המותג וגם בצוות הקריאייטיב בכל הקשור לכיווני השיווק של המוצר

 

ג'סטין ביבר: עם המכנסיים למטה

איזה מין מתיחה. ביבר. צילום: Georges Biard, ויקיפדיה

אליל הילדות של העולם החופשי, ג'סטין ביבר, "צייץ" לפני מספר ימים, שמצלמה ולפטופ המכילים "מידע אישי" נגנבו מהמשרד של מנהל ההופעות שלו בזמן שהנער זימר על הבמה. 

התוצאות המביכות לא איחרו לבוא, ותמונת עירום לכאורה של ביבר צצה באינטרנט. בתמונה ה"מודלפת" נראה פלג הגוף התחתון של בחור צעיר, כולל קעקוע של ציפור על הירך הפנימית, זהה לזה של ביבר עצמו.

בתחילה בחר הזמיר שלא להגיב ונתן למקורביו להכחיש את הקשר בינו לבין התמונות. אך בהמשך "איתר" את המדליף וחילופי דברים קשים החלו בין השניים. המדליף כתב לביבר "לחכות למחר" ושהוא רק מתחיל ליהנות עם תכני המחשב שגנב.

אז מה הסיפור? ביום שישי התברר שמעללי ג'סטין והמדליף היו חלק ממתיחה של ביבר לקידום הקליפ החדש שלו עם ניקי מינאז'. גילוי האמת לא עורר יותר מדי אהדה בקרב עדת המעריצים והעיתונאים. לסיכום: ביבר אכן נתפס עם המכנסיים למטה, אבל בגלל המתיחה החלשה.

הסוד השמור של ויקטוריה בקהאם

כן או לא בהריון. בקהאם. צילום: LGEPR, ויקיפדיה

זה הזמן להחזיר את המתנות: מקורב לוויקטוריה בקהאם שלל בכל תוקף ידיעה על הריון חמישי של הזמרת/מעצבת אופנה ושל בעלה הכדורגלן דייויד בקהאם.

הידיעה פורסמה בצהובון בריטי, שהגיע למסקנה בנוגע להריון של פוש ספייס על בסיס דיווחים שלפיהם היא נמנעת משתיית אלכוהול ומנשנשת שילובים מוזרים של מאכלים.

את השמועה תיבל ראיון שערכה בקהאם (38) למגזין "Glamour", שם אמרה  שלעולם לא תגיד "לעולם" על ילד נוסף.

כל אלה, מסתבר, לא עצרו את אותו מקורב מלהרוס לכולם את הכיף ולשלול את הידיעה.

לינדסי לוהאן נגד אבא

חזרה לכותרות. לוהאן. צילום: ויקיפדיה

לוהאן-מאניה: מסתבר שמעללי משפחת לוהאן עדיין מעניינים מישהו. למעשה, פרשייה אחת מכוערת מאוד באדיבות מאמא לוהאן, פאפא לוהאן ולינדזי לוהאן, כיכבה השבוע בכותרות.

אז ככה: על פי הרכילויות בעיר המלאכים, לינדזי דרשה מאימה, דינה לוהאן, שתחזיר הלוואה שנתנה לה. מאמא לוהאן, מצידה, התעצבנה והחלה לצעוק.

הריב הדרדר במהירות לפסים אלימים, ואף הביא להתערבות המשטרה המקומית.

לצערנו, הסיפור לא נגמר כאן: מתברר שעוד באותו הערב, ברגע של עצבים בלתי נשלטים, התקשרה הכוכבת הבעייתית לאביה, מייקל לוהאן. בשיחה היא קיללה את אימה ואף  האשימה אותה בהיותה תחת השפעת קוקאין בזמן הריב.

האב תאב הפרסום הקליט את השיחה, ומייד אץ רץ לו אל אתרי הרכילות בארצות הברית, עם האוצר בידיו.

חשבתם שנגמר? חשבו שוב! בינתיים, לינדזי ודינה השלימו בחיבוק מרגש לעיני המצלמות.

מייד לאחר ההתאוששות מהרגע האמוציונאלי, הרימה לינדזי הקטנה טלפון לאביה, והחלה לקלל אותו ולהכריז באוזני כל שהוא מניפולטיבי, שקרן ושהיא לא רוצה שום קשר איתו לעולם. מרתק.

הלהיט החדש לבני הנעורים

סדרה חדשה ועתירת פוטושופ עולה לאוויר: Beauty and the Beast, של רשת CW (שמייצאת בעיקר סדרות נעורים עם אנשים יפים) שודרה השבוע לראשונה בארצות הברית, כחלק מעונת הסתיו.

למרות שאין מה להשוות אותה לשותפותיה לעונת הסתיו ("הומלנד", "עד עצם היום הזה", "דקסטר" ועוד), הסדרה ללא ספק מסתמנת כגילטי פלז'ר החדש.

במרכז העלילה, המחדשת סדרה דומה משנות ה-80', בלשית משטרה צעירה (קריסטין קרוק מ"סמולוויל"), שמסתובבת עם זכרון של חיה מפלצתית שהצילה את חייה בילדותה. כמובן שאף אחד לא מאמין לה, עד שאחת מחקירות הרצח שלה מובילה אותה שוב אל אותה חיה מפלצתית (שדווקא נראית כמו בחור חתיך מאד בשם ג'יי ריאן). אז אם נמאס לכם מ"גוסיפ גירל" או מ"בוורלי הילס 90210"- תגידו יפה תודה לרשת CW על המוצר החדש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן