Skip to content

אופנוענית עם סירה במהירות 347 קמ"ש

Eva Håkansson, מהנדסת צעירה מדנוור, תכננה ובנתה אופנוע חשמלי עם סירה, שהגיע לשיא מהירות של 347 קמ"ש במישורי המלח של יוטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"KillaJoule" הוא אופנוע חשמלי שצמודה לו "סירה". את "KillaJoule" תיכננה ובנתה בוגרת אוניברסיטת דנוור בארה"ב, אווה הקנסון.

הגב' הקנסון הצעירה, הגיעה למשטחי המלח של בונוויל, יוטה, והשיגה מהירות שהיא שיא עולמי לכלי רכב כזה – 347 קמ"ש.

השיא העולמי לאופנוע עם "סירה" הושג עם אופנוע המונע ע"י מנוע בערה פנימית "נורמלי". השיא הוא 352 קמ"ש, ועל כן להגיע למהירות הפחותה מהשיא העולמי רק ב- 5 קמ"ש, עם מנוע חשמלי, הוא הישג בלתי ייאמן.

"KillaJoule" הוא אופנוע חשמלי באורך 6 מטר, בעל הנעה אחורית ו"סירה". המנוע החשמלי של "KillaJoule" מפיק 250 כו"ס הודות לסוללות 375 וולט השוקלות 97 ק"ג.

הנסיעה האתגרית של אווה הקנסון שברה גם את שיא הרוכבות במשטחי המלח של יוטה, בנוסף על שיא המהירות של האופנוע החשמלי עצמו. כמו כן, האופנוע הייחודי הזה, המצויד גם בסירה, הגיע לשיא הרביעי במהירות של אופנועים חשמליים, כאשר שלושת המהירים יותר הם ללא סירה.

מכיוון שמנוע חשמלי הוא שקט להפליא, בסרט שלפנינו נשמע רעש שאינו בא ממנו אלא משרשרת ההנעה. ברגיל, באופנוע עם מנוע בעירה פנימי, רעשני ומזהם, לא שומעים כלל את שאון השרשרת, הנבלע ברעש המנוע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן