Skip to content

סוס טרויאני במכללת צפת

שלושה סטודנטים לסיעוד במכללת צפת נעצרו אמש והיום בחשד ששתלו במחשבי המכללה סוס טרויאני, באמצעותו דלו מידע על בחינות. ביהמ"ש האריך מעצר של שניים מהם. השלישי יובא מחר להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה סטודנטים לסיעוד במכללת צפת נעצרו אתמול והיום (שני) על ידי מפלג ההונאה במשטרת מחוז צפון. הם חשודים כי שתלו תוכנת סוס טרויאני במחשבי המכללה במגמה לדלות מתוכם מידע שהוכנס על ידי המרצים: חומרים אישיים, שאלות למבחנים ועבודות אקדמאיות. הסטודנטים, תושבי אום אל פאחם וסכנין, נעצרו ונחקרו. 

מכללת צפת (מקור: אתר המכללה)
מכללת צפת (מקור: אתר המכללה)

שניים מהחשודים, בשנות העשרים לחייהם, נעצרו אמש, הובאו היום לבית המשפט השלום בנצרת ומעצרם הוארך. החשוד השלישי (23), תושב סכנין, נעצר היום ויובא ככל הנראה מחר להארכת מעצר. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.  

הפרשה החלה כשלפני מספר שבועות הוגשה במשרדי מפלג הונאה צפון תלונה על ידי נציג מכללת צפת, על חשד לכאורה לעבירות מחשב. מהחקירה שנפתחה עלה החשד, כי מספר סטודנטים מבית ספר לסיעוד במכללת צפת החדירו למחשבי הכיתה תוכנת סוס טרויאני. אתמול, עם סיום האיסוף של חומרי החקירה, נעצרו שני הסטודנטים והבוקר הוארך מעצרם בארבעה ימים. החשוד השלישי נעצר לאחר מכן.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן