Skip to content

על חודה של חודדה

מעיין חודדה, הדיירת השערורייתית ביותר בתולדות "האח הגדול", קיבלה אמש (יום א') הזדמנות להכות על חטאיה ולהתנצל מול עם ישראל בתוכנית "השתניתי" בערוץ 2. למה זה צריך לעניין אותנו?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פחות 33 קילו. חודדה ב"השתניתי". צילום מהמסך

מעיין חודדה היא הדיירת השערורייתית ביותר בתולדות "האח הגדול" והדיירת היחידה בכל עונות התוכנית, שהוראתה לאחר כבוד את דלת האח ללא הצבעה וללא דיון. חודדה, שהשתתפה בעונה השנייה של "האח הגדול", גילתה התנהגות אלימה, שכללה אלימות  מילולית וגם פיזית כלפי דיירים אחרים ובעיקר כלפי הדיירת אלין (שלימים תגיע לגמר אותה עונה).

בנקודה מסיומת לאחר שיצאה בקריאה גזענית כלפי אלין (שקית חלב מהלכת) ולאחר ששפכה לכיוונה כוס מים בכוונה לפגוע בה, הוחלט בהפקה שהעניינים עלולים להידרדר.
כנראה מכיוון שהייתה אותה שעה בהריון לא הוצעו לה הכדורים המפורסמים שלכאורה חולקו שם, אך במקום זאת הוצעה לה הדלת ומגף קטן בישבן.

חודדה מאז תויגה כסכנה לציבור. אך הבעיה, שהציבור לא יותר משבועיים אחרי שהודחה לא זכר בכלל מי זו חודדה, בדיוק כמו כל משתתף אחר בתוכנית הריאלי, שהציבור מזמן שכח.

"קשת", זכיינית "האח הגדול", לא אוהבת את העובדה שטלנטים הנמצאים תחת חסותה נעלמים (כל משתתפי "האח הגדול" חותמים על הסכמי התחייבות לזכיינית לתקופה מסיומת). ולפיכך "קשת" החליטו להעלות באוב את רוחה של חודדה, כנראה עדיין בהשפעת יום כיפור, ולתת לה במה להתנצל ולהכות על חטאיה מול עם ישראל. אתמול (יום א') שודרה לה בדיוק תוכנית "השתניתי", עם השאלה חודדה מה קרה לך (התשובה: למי אכפת?!).

חודדה עוברת ביחד איתנו על הנסיבות המקלות שהביאו אותה עד היום. כיצד תמיד הושוותה לאחותה הגדולה – "אחותי מנהלת בנק, בבנק" (שיהיה ברור שזה בבנק ולא במזללת שווארמה); על ילדותה כילדה שמנה ודחויה, אשר הקימה מנגנוני הגנה, שאימא מחזקת אותה וטוענת – "כן  היא הייתה שמנה מגעילה" (העיקר זה משפחה תומכת); ועל הירידה שלה במשקל – "היה לי ריב עם מוטי והוא אמר לי, 'תראי איך את נראית, עכשיו אני יכול להביא מלא חתיכות'",  ולכן השילה 33 ממשקל גופה.

התוכנית מלאה בעדויות אופי עצמיות וחיצוניות על הנאשמת ובבקשות מהציבור ומחבר המושבעים לחנון את גברת חודדה, שמאז חזרה מדרכיה הרשעות הפכה לאזרחית פרודוקטיבית בחברה. אנא אל תשפטו אותה על מי שהיא הייתה, אלא על מי שהיא עכשיו, פקאצ'ה, שהורידה 33 קילו. בתודה עו"ד קשת.

אם לא הינו יודעים שמדובר על עבריינית שזורקת מים על אלין הבלונדינית, היינו בטוחים שמדובר בתוכנית תחקיר על פושעת סדרתית מטקסס. מזל שיש את "קשת" לקדם.

 ובהמשך הערב…

שעשועון חדש: "זוג במבצע". שעשועון דל תקציב, שמלמד זוגות צעירים איך לבזבז. בואו ננחש כמה עולים מוצרים שונים, ובואו ננחש כמה המפרסמים משלמים על מנת שינחשו את המוצרים שלהם. טלוויזיה במיטבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן