Skip to content

סטנלי גרינברג יצטרף לקמפיין מפלגת העבודה

השבוע סוכם סופית כי סטנלי גרינברג, מבכירי האסטרטגים הפוליטים בעולם, יהיה האסטרטג של קמפיין מפלגת העבודה. בעבר ליווה גרינברג את הקמפיינים של ביל קלינטון וטוני בלייר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סטנלי גרינברג, מבכירי היועצים האסטרטגיים והפוליטיים בעולם, יהיה האסטרטג של העבודה בראשות יחימוביץ'. הוא יגיע לארץ ביום חמישי כדי ללוות מקרוב את פתיחת הקמפיין של מפלגת העבודה בבחירות, וישמש האסטרטג, החוקר והיועץ של הקמפיין.

חולקים השקפת עולם דומה. יחימוביץ' (צילום: אתר הכנסת)

גרינברג ליווה בעבר את הקמפיינים של ביל קלינטון ושל טוני בלייר, וכעת הוא מלווה את מפלגת הלייבור הבריטית המובילה בסקרים מול ראש הממשלה קמרון, ואת ה-SPD, המפלגה הסוציאל-דמוקרטית של גרמניה.

כבר לפני כחצי שנה נפגשו גרינברג ויחימוביץ' וסיכמו לעבוד יחד. השבוע סוכמה ההתקשרות באופן סופי, בפגישה שהתקיימה בניו יורק בין יו"ר סיעת העבודה יצחק הרצוג ובין גרינברג – וכעת מתנהלות ישיבות עבודה אינטנסיביות בשיחות ועידה עם צוות האסטרטגיה התקשורתית המוביל של מפלגת העבודה, שעמו נמנים שלום קיטל, טל אלכסנדרוביץ', איתי בן חורין והפרסומאי ערן גפן, ואשר מגובים בפעילים ומתנדבים של מפלגת העבודה המיומנים בקמפיינים.

ביום חמישי, עם הגעתו ארצה, יקיים גרינברג פגישות גם עם הצוות הכלכלי של העבודה ועם אנשי הארגון של הקמפיין. "לכבוד הוא לי לעבוד עם שלי יחימוביץ' ועם מפלגת העבודה בבחירות הקרובות", אומר סטנלי גרינברג עם הצטרפותו לקמפיין. "ליחימוביץ' יש גם האידיאולוגיה וגם הכוחות הדרושים להביא שינוי, ולהבטיח שישראל תנוע בכיוון הנכון למען אזרחיה. כמי שעבד עם פוליטיקאים בעלי שיעור קומה בעולם כולו, אני יודע שלשלי יש את מה שנדרש כדי להנהיג את מדינתה".

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ': "גרינברג הוא לא רק איש מקצוע מעולה בקנה מידה בין-לאומי, אלא גם חולק איתי השקפת עולם מאוד דומה. הוא עצמו מקפיד לעבוד רק עם מפלגות סוציאל-דמוקרטיות, והוא יסייע לנו לגבש את הקמפיין על בסיס האידיאולוגיה הברורה שלנו – אשר תהווה אלטרנטיבה חדה וברורה לשלטון הרע של נתניהו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן