Skip to content

יקב בנימינה השיק מרכז מבקרים חדש

לאחר שיפוץ של יותר מ-10 מיליון שקל, מרכז המבקרים של יקבי בנימינה מציע בתשלום סיורים מודרכים ביקב, טעימת יינות ואף אולמות לאירועים פרטיים ועסקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום שנה וחצי של שיפוצים הושק מרכז המבקרים של ”יקבי בנימינה“, אשר עבר לניהול מלא של היקב, לאחר שנוהל בעבר בידי זכיינית. המרכז שכולל מבנה בן שתי קומות, שופץ פנימית וחיצונית וכן שודרגו המסעדה ודרכי הגישה למקום. מהיקב נמסר כי המקום שופץ בעלות של יותר מ-10 מיליון שקל. ”זהו נדבך נוסף בתהליך השדרוג והפיתוח המקיף של היקב ושלוחותיו, שהחל עם קנייתו לפני כמה שנים על ידי קבוצת ’חצי חינם‘“, מציינים ביקב.

מרכז המבקרים של יקב בנימינה, צילום: ליאן סילברמן
מרכז המבקרים של יקב בנימינה, צילום: ליאן סילברמן

המרכז, שביישוב בנימינה, מציע בתשלום סיורים מודרכים ביקב וטעימת יינות, הכוללים הסבר על תהליך קבלת הענבים, מיונם, סחיטתם, תסיסתם, בנוסף לביקור במרתף החביות ובאולמות מכלי הנירוסטה החדישים. הסיור מתאים למשפחות, תלמידים, קבוצות מאורגנות וכפעילות מגבשת לארגונים.

ביקב מציינים כי עם המעבר לניהול עצמי של המרכז ”היום, השליטה המלאה בתכני הסיורים ואופיים,  כמו  גם  בקיום  אירועים  מיוחדים  – מאפשרים  ליקבי  בנימינה  להציע  למבקרים מגוון פעילויות המותאמות לכל המשפחה“.

מרכז המבקרים אף משמש כבסיס יציאה של קבוצות לאתרים ייחודיים בסביבה, ומקום לעריכת ערבי חברה, סדנאות ואירועים מיוחדים. בגן מרכז המבקרים יערכו אירועי קיץ, ארוחות אביביות ואירועי טבע, ואילו חנות המרכז מציעה מגוון רחב של יינות, מותגי אלכוהול, מתנות ומזכרות. במקום מסעדה המציעה ארוחות צהריים.

במרכז המבקרים ארבעה אולמות המכילים בין 50 ל-160 מקומות ומתאימים לעריכת שמחות משפחתיות, כנסים, סמינרים ועוד. במקום גם חדר ישיבות ל-30 איש.

אושיק אפרים, מבעלי תשלובת ”ויטה פרי הגליל“, אליה שייכים ”יקבי בנימינה“, רואה במהלך זה הצהרה על תמיכה מלאה בתעשיית היין הישראלית: ”העצמת המודעות והחינוך של הציבור, להיכרות עם תעשיית היין, המהווה לא רק תעשיה חקלאית ענפה, אלא גם כלי תרבותי מיתוגי עבור המדינה, הינה המטרה העיקרית של ’יקבי בנימינה‘ בהשקת מרכז המבקרים החדש. מחשבה רבה, משאבים וזמן הושקעו בהחייאתו של  הסיפור ההיסטורי של המושבה בנימינה ושל ההתיישבות היהודית בארץ  ישראל. אנו גאים להציע היום כיקב וותיק וגדול מכלול פעילויות המתאימות לכל דורש, ומחברות את הקהל הרחב עם האמנות העדינה של יצירת היין“.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן