Skip to content

עצמות אדם ליד המקום בו נמצאה גופת מג'די חלבי

בסריקות שנערכו הבוקר על ידי עשרות שוטרים, בלשים, יחידה לאיתור נעדרים וחיילים מלווים בכלבנים, נמצאו עצמות אדם וחלקי לבוש, שיועברו לבדיקה רפואית משפטית. ייבדק אם הם שייכים לחייל המנוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמאה מטר ממקום מציאת שרידיו של החייל מג'די חלבי, נמצאו היום (רביעי), חלקי ביגוד נוספים ועצמות. הערכה ראשונית של השוטרים גורסת כי אלו עצמות אדם. החל משעות בוקר מוקדמות החלו שוטרים, אנשי היחידה לאיתור מעדרים, חיילי צה"ל, כלבנים, בלשים ואנשי מז"פ בסריקות למציאת חלקים או ביגוד השייכים לחייל הנעדר, שנמצא תלוי על עץ בחורשה הסבוכה בהר הכרמל. הממצאים ישלחו למעבדות במכון לרפואה משפטית על מנת לקבוע אם הם שייכים לחלבי.

החבל והשרידים שנמצאו בכרמל (מקור: יו טיוב)
החבל והשרידים שנמצאו בכרמל (מקור: יו טיוב)

הסריקות הבוקר הן במסגרת החקירה המשטרתית לבירור נסיבות מותו של החייל. במהלך החיפושים ירדו הכוחות לאיזור הוואדי כשהם סורקים את המקום בקפידה ולא מזניחים דבר. במקום אחר נמצאו שרידי נעל. בני משפחת  חלבי אמרו שהם מבטיחים להיכנס לעומק התעלומה על נסיבות מותו לאחר שיקומו מאבלם. במשפחה זעמו על השמועות בדבר התאבדותו של בנם ותבעו חקירה מקיפה בנושא.

בסוף השבוע דרש איברהים קוזלי, תושב דליית אל כרמל ועובד קק"ל, את הפרס בסך עשרה מיליון דולר, שהובטחו בזמנו למביא ממצאים שיובילו לגילוי הנעדר. הסכום הוצע על ידי עמותת "לחופש נולד", שתוקצבה ברובה על ידי משרד הביטחון ונסגרה בתחילת השנה. קוזלי, שעסק ביעור עצים שנפגעו מהשריפה בכרמל, גילה את הגופה במקרה כשמשך לדבריו עצים מתוך הסבך.

מג'די חלבי יצא מביתו ב-24 במאי 2005 בעת שהיה בתום חופשה בביתו לכיוון בסיס חיל החימוש הסמוך לחיפה, בו שירת. מאז נעלמו עקבותיו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן