Skip to content

מערכת תקשו"ב אישית ללוחם הבודד

מערכת Dominator-LD הטקטית האישית, המבוססת על משפחת מערכות התקשו"ב המתקדמות Dominator המשרתת את צה"ל וצבאות נוספים בעולם, מעניקה לחיילי יבשה ולכוחות המיוחדים עדכונים בזמן אמת והתמצאות סביבתית משופרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות חשפה היום את המוצר החדש במשפחת מערכות התקשו"ב המתקדמות Dominator-LD   שהיא מערכת טקטית אישית קלת-משקל המיועדת לחייל היבשה הבודד ולכוחות המיוחדים, לקבלת עדכונים בזמן אמת ולהתמצאות סביבתית משופרת.

בהתבסס על הנסיון המבצעי הרב והמוכח של משפחת מוצרי Dominator בשירות צה"ל, צבא אוסטרליה, וצבאות נוספים ברחבי אירופה ודרום אמריקה, מציעה המערכת החדשה פתרון תקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) מלא וייחודי עבור החיילים בשטח, המאפשר להם לקבל תמונת מצב מקיפה ועדכנית תוך עדכון, שיתוף והעברה בזמן אמת של נתוני אודיו, וידאו ומידע המתקבל ממגוון החיישנים הפרושים בשטח או על גבי הלוחם.

מערכת תקשוב אישית ללוחם הבודד (צילום: אלביט מערכות)
מערכת תקשוב אישית ללוחם הבודד (צילום: אלביט מערכות)

המערכת החדשה הינה ממוזערת וקלת-משקל (שוקלת פחות מ-ק"ג בודד) על מנת לאפשר לחיילים תנועה קלה בשטח. המערכת משלבת מספר מערכות מתקדמות מבית אלביט מערכות, כגון מערכת המיחשוב המוקשחת RAPTOR המולבשת על גב הלוחם, מערכת שליטה ובקרה (שו"ב) משואה TORC2H –D המאפשרת שיתוף נתונים קריטיים ברשת, והרדיו האישי המתקדם וקל-המשקל PNR-1000A המאפשר קשר רציף ברשת ויכולות תקשו"ב וניווט מתקדמות.

מערכת Dominator-LD הינה מודולרית, וניתנת להתאמה לפי הצרכים המבצעיים של הלקוח. בין היכולות הניתנות להוספה למערכת הינה העינית המתקדמת JS Eyepiece המעניקה שיפור משמעותי של ההתמצאות הסביבתית תוך תנועה בשטח גם בלילה באמצעות הצגת נתונים קריטיים לעינו של הלוחם, מל"טים כגון סקיילארק I-LE, מערכות תצפית לא מקוררות ומערכת ניווט אישית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן