Skip to content

מינויים חדשים

כל המי ומי: מי זז, מי זכה לתפקיד החשוב, איפה התפנתה המשרה והיכן אויש הכיסא הנחשק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפי הנחיותיו של היועץ המשפטי לממשלה, עד הבחירות לא ימנו חברי מועצות מנהלים ויו"ר חברות ממשלתיות, אלא אם הדבר נחוץ לפעילות תקינה.
.

מינויים חדשים מן השבוע האחרון:
.
יניב מיכאלי מונה לתפקיד מנהל תחום Matrix Experience במטריקס

למיכאלי, בן 41, תואר ראשון בהיסטוריה ולימודי אפריקה מאוניברסיטה העברית. ניסיון רב בהובלת, תכנון וביצוע פרויקטי תוכן וחווית משתמש עבור מגוון חברות וארגונים בכל המגזרים. בעברו שימש כמנהל Netwise Experience וכראש צוות ממשק משתמש ב-Addwise. תחום Matrix Experience עוסק בתכנון, אפיון וניהול נכסים דיגיטליים תחת מעטפת אסטרטגית אחת. האסטרטגיה הדיגיטלית כוללת את כל הנכסים הדיגיטליים של הארגון, ביניהם: אתר האינטרנט, הפורטל הפנימי, האפליקציה הסלולרית והפעילות ברשתות החברתיות.

תמיר לוי מונה לתפקיד מנהל תחום System Center ב-AgileIT

לוי, בן 29, מונה לתפקיד מנהל תחום Microsoft System Center  בחברת Agile IT, המתמחה בביצוע פרויקטים בתחום תשתיות ה-IT. במסגרת תפקידו אחראי תמיר על תכנון, ייעוץ, ליווי והטמעה של תשתיות Microsoft System Center, מערכת המשמשת לצורך הפצה מרכזית, בטוחה ויעילה של מערכות הפעלה ויישומים בארגונים. בתפקידו הקודם שימש תמיר כסגן מנהל רשת בחטיבה העסקית של בנק לאומי. תמיר הוא בעל הסמכת MCITP ו-MSTS של חברת מיקרוסופט.

ליאל אניסנקו מונתה למנהלת תקשורת שיווקית ב'כהן דרפיש'

ליאל בעלת רקע וניסיון רב בעולם התקשורת השיווקית, און ליין ואוף ליין בחברות יצואניות בתחומי ההיי טק, השוק הממשלתי ושוק היהלומים. מאחוריה רקע עשיר של עבודה כמנהלת תקשורת שיווקית בתאגיד העולמי, M3 ובתפקידים שיווקיים שונים בחברות YDI (יהלומים), ECI Telecom בארץ וברוסיה. ליאל תנהל את המרקום של לקוחות כהן דרפיש כחלק מפעילות זאת, בה מנהלת המרקום משתלבת במערך השיווקי של חברות הפועלות בשוק העולמי.

עדו הר-טוב ימונה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי בגיתם BBDO

הר טוב, בן 37, כיום משמש כמנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM. הוא יסיים את תפקידו בחברת הייעוץ ויקודם לתפקיד הבכיר שעוצב עבורו. במסגרת תפקידו יוביל הר-טוב פיתוח כלים תקשורתיים ושיווקיים חדשים לטובת לקוחות הקבוצה. הר-טוב יביא עמו את ניסיונו הרב בפתרונות חדשניים מתחומי התקשורת והשיווק לטובת הלקוחות, בבואם להתמודד עם האתגרים המורכבים על רקע התמורות במשק בעת האחרונה.

קובי לופו מונה למנכ"ל רשת "בורגרים"

לופו שימש במגוון תפקידי ניהול ופיתוח רשתות קמעונאיות וזכייניות, ביניהן ”ארומה“ בתל אביב, ”מיכל  נגרין“ ועוד. במסגרת תפקידו ינהל לופו את 17 סניפי הרשת, ויפעל להרחבתה במיקומים אסטרטגיים, ברחבי הארץ. כמו כן, יהיה אחראי על המערך השיווקי והתפעולי של הרשת.
.
.
צביקה רחמים נבחר לתפקיד ממונה אזורי מע"מ עכו

רחמים, בן 55, בעל תואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת חיפה. החל את דרכו לפני 28 שנים כחוקר בחקירות מכס ומע"מ חיפה ובאחת עשרה השנים שחלפו, שימש סגן ממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ חיפה. רחמים יחליף בתפקיד את גבי שמעוני, שנבחר במכרז לנציג המכס בבייג'ין.

ארז עמיקם נבחר לתפקיד ממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ באר שבע

עמיקם בן 53, בעל תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת ת"א, תואר ראשון במשפטים של המכללה האקדמית ברמת גן ותואר ראשון בגאוגרפיה וארכאולוגיה מאוניברסיטת בן-גוריון. עמיקם החל את דרכו לפני 25 שנה כחוקר בחקירות מכס ומע"מ ת"א ובעשר השנים שחלפו שימש סגן ממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ ת"א. עמיקם יחליף בתפקיד את ג'וני פיטוסי, שניהל את חקירות מכס ומע"מ באר שבע בנוסף לתפקידו כממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ ירושלים.

קצרים

  • אריאל משעל צפוי לכהן כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין. המינוי טעון את אישור שר התקשורת, משה כחלון, אולם בגלל פיזור הכנסת לא ברור אם המינוי יצא אל הפועל
  • אילן שמש מונה לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית
  • אורי בן ישי מונה למנכ"ל תחום החטיפים באסם
  • רן הרפז מונה לתפקיד מנהל האסטרטגיה הגלובאלית של פייפאל
  • בני גזלר מונה למנכ"ל נגבקו
  • אלי עמית מונה לסמנכ"ל פרויקטים בויה ארקדיה
  • גילה הראל מונתה למנהלת שיווק קניון אשדוד
  • אריה קוגן מונה לראש צוות ניהול פרויקטים בחברת דקר בניין והנדסה
  • ניר פלג מונה לשותף ומנכ"ל בחברת ההשקעות קריפטונייט
  • אלן גלמן, סמנכ"ל הכספים של בזק, עוזב את תפקידו
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן