Skip to content

בלוגרים וכתבים מובילים מארה"ב ביקרו בתע"א

העיתונאים מתחום הטכנולוגיה הם אורחי משרד החוץ. בביקור הוצגו בפניהם תחומי לוויינים מסוגים שונים, מל"טים בגדלים שונים ומערכת חצי רובוטית לגרירת מטוסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משלחת בלוגרים וכתבים מובילים מארה"ב בנושאי טכנולוגיה, חדשנות והיי-טק פתחה אתמול את ביקורה בישראל בסיור בתעעשיה האווירית (תע"א), כדי להתרשם מפיתוחים טכנולוגיים חדשניים מתוצרתה.

המשלחת שתשהה בארץ כשבוע, הוזמנה ע"י משרד החוץ והקונסוליה הישראלית בניו-יורק במטרה להדק קשרים ולחשוף אותם להישגיה ויכולותיה של ישראל כמדינה עתירת חדשנות ויזמות הנמצאת בחוד החנית של התעשייה בעולם הטכנולוגי.

פרפר – מל"ט זעיר שאורכו 12 ס"מ

במשך הביקור הוצגו לחברי המשלחת יכולות התעשייה האווירית בתחום פיתוח וייצור לוויינים מסוגים שונים- לוויני תצפית ולווייני תקשורת וכן מל"טים למשימות שונות וביניהם המל"ט הזעיר המכונה פרפר. מהנדסי הפרויקט ערכו לאורחים טיסת הדגמה של הפרפר שאורכו 20 ס"מ בלבד ושוקל כ- 12 גרם בלבד, המיועד לטיסה בחללים סגורים.

עוד קיבלו חברי המשלחת סקירה מקיפה לגבי פרויקט הטקסיבוט המפותח בתע"א בשיתוף עם יצרן המטוסים האירופי איירבס – מערכת חצי רובוטית וחדשנית לגרירת מטוסים מהשרוול בטרמינל עד למסלול ההמראה. המערכת מיועדת להיכנס לשימוש חברות תעופה בינלאומיות בשדות תעופה שונים ברחבי העולם.

חדשנות – חלק מה-DNA של ישראל

"משרד החוץ מצוי בעיצומו של תהליך שנועד למצב את ישראל כמדינה שהחדשנות היא חלק מה-DNA שלה. חלק חשוב בתהליך הוא הבאת קבוצות של מובילי דעה מחו"ל לביקור בארץ וחשיפת היכולות הישראליות בתחום, כמו גם הרוח והסביבה שמאפשרות את היצירתיות והחדשנות הללו. באופן טבעי חשבנו על התעשייה האווירית כעל גוף מוביל, שבו באות תכונות אלה לידי ביטוי בצורה מובהקת", ציין דני זונשיין, מנהל מחלקת הסברה ומיתוג במשרד החוץ.

אלכס פסטרנק, הכתב הטכנולוגי של אתר Motherboard אמר: "הביקור המחיש לנו את תרומתה של החדשנות בתעשייה האווירית, החשיבה 'מחוץ לקופסא' של מהנדסיה וחשיבותה של החברה למגזר הטכנולוגי הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן