Skip to content

צעיר איים להתאבד, ירה לעבר שוטרים ונורה למוות

רז אטיאס, בן 18, וחברתו פרסמו הודעה על כוונה להתאבד בפייסבוק ובאתר האינטרנט של ערוץ 2 והשאירו מכתב התאבדות. השניים אותרו באיזור בית שמש על ידי מתנדבים במשטרה והצעיר שלף אקדח ופתח באש. מתנדב משטרה נפצע קלות בראשו. הצעיר נורה ומת מפצעיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רז אטיאס, צעיר בן 18, תושב פתח תקווה, נורה למוות הלילה (שישי) על ידי מתנדבי משטרה, בכביש בין מושב רזיאל לבית שמש. חברתו בת ה-17, שהייתה עמו ברכב בעת שנורה, לא נפגעה ונלקחה לחקירת משטרה. מחקירת המשטרה עולה, כי הצעיר וחברתו פרסמו הודעת התאבדות בדף הפייסבוק שלו. 

(צילום: משטרת ישראל)
תוצאות טרגיות (צילום: משטרת ישראל)

אתמול השאיר הצעיר הודעה לאתר החדשות של ערוץ 2 בדבר כוונת השנים להתאבד. ל הוא ציין כי יותיר  נקודות ציון למציאתם בדף הרשת, והשאיר מספר טלפון וביקש לא לנסות לאתרו. הוא הוסיף כי השאיר מכתב התאבדות בביתו שמסביר את המעשה. מפעילי האתר הפנו את הנושא למשטרת ישראל, שהחלה בסריקות לאיתור רכבו באמצעות איכון הטלפון הנייד שברשותו.

עוד נודע, כי הצעיר עם חברתו, שהיא ככל הנראה בהריון, החליטו לשים קץ לחייהם. הצעיר גנב מאביו אקדח שהאב החזיק הרישיון והשניים נסעו ליער סמוך לרזיאל. שם ניסה הצעיר את האקדח וירה מספר כדורים. לאחר מכן עלו אל הרכב ונסעו בכביש רמת רזיאל-בית שמש. כנראה בשל נהיגה פרועה במהירות גבוהה התנגש הצעיר במעקה בטיחות. מתנדבי משטרה, שהבחינו בנעשה ולא ידעו את הפרטים על חיפושי המשטרה אחרי הצעיר, הבחינו בתאונה, הגיעו אל הרכב וניגשו לנהג. כשהתקרבו שלף הצעיר את האקדח, כיוון אותו לראש חברתו ואיים לפגוע בה ובמתנדבי המשטרה אם לא ייסוגו מהרכב. החברה צעקה שהתחרטה ושהיא רוצה לחיות. 

לדברי השוטרים, בשלב זה, וללא סיבה נראית לעין, ירה הצעיר לפתע במתנדבים ופגע בראשו של אחד מהם. השוטר נשרט קלות בראשו. מתנדבי המשטרה השיבו באש ופגעו פעמיים בצעיר שנפצע באורח אנוש. חברתו לא נפגעה כלל. הוא מת זמן קצר לאחר שנפגע.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום האירוע וגבו מהצעירה עדות. הצעירה סיפרה שחברה אסף אותה מביתה בסמוך לשעה אחת בלילה והשנים נסעו ליער הסמוך למושב רמת רזיאל, שם כאמור הוא התאמן בירי ואז חזרו לנסוע והתנגשו במעקה בטיחות. הצעירה נלקחה לבדיקות רפואיות בהדסה עין כרם ולאחר מכן תילקח לחקירה. החקירה נמשכת. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן