Skip to content

שני בני אדם נהרגו בהתהפכות רכבם בדרום

שנים נוספים נפצעו בהתהפכות ופונו לבית החולים סורוקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו בהתהפכות רכבם הבוקר (שישי) בכביש הערבה, בצומת צוקים הסמוכה לישוב צוקים, כעשרים ק"מ דרומית לעין יהב. ההרוגים והפצועים הנם אזרחים זרים. הפצועים הועברו על ידי מד"א לטיפול בביה"ח סורוקה בבאר שבע. משטרת התנועה פתחה בחקירה על אודות נסיבות התאונה.

הבוקר התנגש  צעיר בן 25, שנסע בדרך בר יהודה בחיפה לכיוון הקריות, בעמוד חשמל שנפל על הכביש בסמוך לגשר פז בכניסה לעיר. צוותי מד"א כרמל פינו אותו במצב קל-בינוני לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלות בגפיים. מוקדם יותר נפצע קשה צעיר בן 18 בתאונה בצומת אחים הסמוכה לקריית מלאכי. הצעיר נהג ברכב פרטי והתנגש בעוצמה במשאית. הוא פונה לטיפול לבית החולים קפלן. גם במקרה זה פתחו שוטרי אגף התנועה בבירור נסיבות המקרה.

אמש נהרג ילד יועד איפרגן בן השבע, כשחצה כביש בבאר שבע. מחקירה ראשונית הסתבר כי הילד התפרץ לכביש בין שני כלי רכב חונים. נהג הרכב, בשנות השלושים לחייו, לא הספיק לזהות את הילד ולמנוע את הפגיעה בו. ראש לשכת התנועה בנגב מסר כי "נראה שלנהג שהגיע מכיוון מזרח בדרך מצדה, היו הסתרים והוא לא יכול היה לראות את הילד. הילד עבר בין מכוניות שעמדו על הכביש".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן