Skip to content

אלמונים פרצו לבסיס, היכו חיילים, שדדו נשק ונמלטו

שוד חמור בבסיס צה"ל בצומת גולני. בצה"ל פנו למשטרה ולשב"כ לסייע בלכידת השודדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום (שישי) לפנות בוקר פרצו אלמונים לבסיס מחנה נפתלי, סמוך לצומת גולני, תקפו באלימות חיילים, כפתו אחד מהם, שדדו ארבעה רובים ותחמושת ונמלטו מהמקום. מבירור ראשוני עולה, כי השודדים חתכו את גדר הבסיס, חדרו פנימה והגיעו עד הנשקייה. החיילים שהותקפו שמרו בבסיס. לאחר מכך יצאו ונמלטו עם רכב. 

שוד בבסיס (צילום: דו"צ)
שוד בבסיס (צילום: דו"צ)

גורמי צבא אומרים, כי מקרה כזה לא זכור להם בתולדות הצבא. לבסיס הגיע היום מפקד משטרה צבאית, אל"מ חיים ששון, שקיבל דיווח מקיף על האירוע ומידע שנאסף עד כה. צה"ל פנה למשטרה ולשב"כ לסייע באיתור השודדים. על פי אחד מכיווני החקירה, השודדים קיבלו מידע פנימי שסייע להם להגיע לנשקיה ולבצע את השוד המזוין. חלק מהחיילים שהותקפו נחבלו קלות ונזקקו לסיוע רפואי.

עוד נודע, כי אחד השודדים הגיע לשער הבסיס ושאל את החיילת ששמרה בכניסה שאלות שונות בעברית עם מבטא ערבי קל. כעת יבחנו בצה"ל את נוהלי האבטחה בבסיס והאם נוצרו פערים ברמת מעגלי האבטחה.

דובר צה"ל מסר: "המשטרה הצבאית חוקרת חשד שבשעות הבוקר המוקדמות בוצעה חדירה ושוד מזוין של ארבעה כלי נשק במחנה נפתלי. על פי החשד השוד בוצע תוך הפעלת אלימות והחשודים נמלטו. האירוע ונסיבותיו מצויים בחקירה. כמו כן נבדק חשד כי החשודים במעשה קיבלו סיוע פנימי מצד אחד הגורמים בתוך הבסיס". בצה"ל לא מסרו האם הנשקים נשדדו מהחיילים עצמם או שהאלמונים הצליחו לפרוץ לתוך הנשקייה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן