Skip to content

גם הממשלה תרגלה יציאה מהבניין

בשעה 11 בדיוק עזבו ראש הממשלה והשרים את בניין משרד ראש הממשלה. "שרי הממשלה הם קודם כל אזרחי ישראל וכמו כולם אנו לוקחים חלק בתרגיל", אמר נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הממשלה השתתפה הבוקר בתרגיל העורף הלאומי "נקודת מפנה 6", אשר נועד לתרגל את המוכנות לקראת רעידת אדמה.

הממשלה בזמן תרגול רעידת האדמה (צילום: עמוס בן גרשום )
הממשלה בזמן תרגול רעידת האדמה (צילום: עמוס בן גרשום)

בשעה 11:00עזבו ראש הממשלה והשרים את חדר ישיבות הממשלה ויצאו מהבניין. ראש הממשלה  אמר: "שרי הממשלה הם קודם כל אזרחי ישראל וכמו כולם אנו לוקחים חלק בתרגיל. אין ממשלה שהשקיעה כל כך הרבה בהגנת העורף ויש לנו עוד תכניות רבות ועשייה גדולה לפנינו, כי אני רוצה שאזרחי מדינת ישראל יהיו מוגנים. הנקודה המרכזית שאנו מבקשים לבהיר לאזרחי ישראל, באמצעות תרגיל זה וצעדים נוספים, היא שבמתקפת טילים אנחנו רוצים שאנשים ירוצו לתוך הבתים, וברעידת אדמה אנחנו רוצים שהאנשים ירוצו אל מחוץ לבתים".

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה לתרגיל: "היום אנחנו פותחים בתרגיל לאומי להתמודדות עם רעידות אדמה. אין ממשלה שהשקיעה כל כך הרבה בהגנת העורף מפני שני איומים בסיסיים – האחד, איום הטילים והרקטות,  והאיום השני זה איום של רעידות אדמה. השקעה גדולה מאוד, ועבודה גדולה מאוד. אני רוצה להבהיר שיש לנו עוד תוכניות רבות ועשייה גדולה לפנינו, כי אני רוצה שאזרחי מדינת ישראל יהיו מוגנים וזה בידינו, אנחנו מוציאים את זה אל הפועל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן