Skip to content

תל-אביב בגמר תחרות "העיר החדשנית בעולם"

תל-אביב-יפו נבחרה לאחת משלוש הערים החדשניות בעולם ("Most Innovative City") יחד עם ניו יורק ומדיין (Medellín) הקולומביאנית וכעת היא מועמדת לתואר "העיר החדשנית ביותר בעולם". כך קובע משאל של ה"וול סטריט ז'ורנל" וסיטי בנק. ואילו מחר, יום שני ה-21 באוקטובר, יעלה לאוויר הקמפיין החדש של משרד התיירות לקידום התיירות לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כשהיא עוקפת ערים כמו לונדון, קופנהגן, ברלין, שיקאגו, סינגפור, הונג קונג, סאו פאולו, טורונטו, וינה ועוד, נחברה תל-אביב- יפו להיות אחת משלוש הערים החדשניות בעולם ("Most Innovative City") – כך קובע משאל של ה"וול סטריט ז'ורנל" וסיטי בנק. מתחרותיה של תל אביב לבחירה הן ניו יורק ומדיין (Medellín) הקולומביאנית. כך נמסר מעיריית תל אביב.

העיר מדיין שבקולומביה, שהיתה לפני כ-20 שנה עירו של סוחר הסמים הנודע לשמצה פבלו אסקובר ובעלת שיא מפוקפק של רציחות, שינתה את פניה ואת גורלה הודות לאדריכלות ציבורית חדשנית, ספריות, רכבות וגנים.

לתהליך ההצבעה התגייסו גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וסגן שר החוץ, דני איילון, אשר קידמו את ההצבעה האינטרנטית ברשתות החברתיות שבניהולם.

חוף הילטון תל אביב . לא רק חוף - גם חדשנות (צילמה: שרית פרקול)
חוף הילטון בתל אביב. לא רק חופים אלא גם חדשנות (צילמה: שרית פרקול)

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, אמר כי מאז שנוסדה העיר, בלב חולות שוממים ועל ידי 66 משפחות יזמיות, תל-אביב-יפו מובילה חשיבה חדשנית ופורצת דרך. "אנו, בתורנו, מעודדים ומשקיעים מאמצים רבים בטיפוח יזמות וחדשנות ורואים תוצאות בפריחה כלכלית וגידול בהשקעות. אכן, בשנים האחרונות הולך ומתקבע מעמדה של תל-אביב-יפו כאחת ממרכזי החדשנות הטכנולוגית הגדולים בעולם".

לנימוקי הזכייה ולהצבעה באתר- http://online.wsj.com/ad/cityoftheyear.
ההצבעה מסתיימת ב-31.12.2012.

בתוך כך, יחל היום (א') "חודש החדשנות" של תל-אביב-יפו, בפתיחתה של "ועידת תל אביב לערים – מפצחים את קוד החדשנות", אשר תתקיים במכלל האקדמית תל-אביב –יפו, בהשתתפות מאות יזמים ומובילים אורבניים מכל העולם. הועידה תתמקד ב"פיצוח קוד החדשנות" ותציג יוזמות ופתרונות דיגיטליים העונים על אתגרי החיים האורבניים במאה ה-21. בין משתתפי הוועידה יזמים מובילים, מתכננים ובוני ערים, ראשי עיריות, מפתחי נדל"ן, מפתחי אפליקציות ועוד.

מחר יתחיל קמפיין "כל אחד מביא אחד"

ואילו מחר יעלה הקמפיין החדש של משרד התיירות לקידום התיירות לישראל; ישראלים יתבקשו להזמין אנשים מכל העולם לביקור בישראל באמצעות סרטונים וגלויות דרך אתר ייעודי שהקים משרד התיירות; התמריץ למזמינים: כ-200 חבילות נופש בארץ; את הקמפיין תוביל השחקנית נועה תשבי

ואילו מחר, יום שני ה-21 באוקטובר, יעלה לאוויר הקמפיין החדש של משרד התיירות לקידום התיירות לישראל. הקמפיין, ששמו "כל אחד מביא אחד", וישודר בשעה 20:10 בערוצים השונים, במהלך החדשות, מעודד את תושבי ישראל וישראלים בחו"ל, לעניין חברים, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה מרחבי העולם בביקור בישראל. המשתתפים בקמפיין ישלחו הזמנות לביקור בישראל באמצעות אתר ייעודי שהקים משרד התיירות ואשר כולל סרטונים וגלויות שעוצבו במיוחד לקמפיין, תוך ציון מידע מסקרן על ישראל. כל גלויה תזכה את שולחה בהשתתפות בהגרלה של חבילות נופש בישראל. עלות הקמפיין מוערכת בכששה מיליון שקלים.

הקמפיין, שנערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר mako יימשך כתשעה שבועות. השולחים שייכנסו לאתר הייעודי שכתובתו http://www.kol1mevie1.org.il/ יוכלו לשלוח את ההזמנות דרך פייסבוק, טוויטר, או דוא"ל. כל משלוח יגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה שבועית באחת מ-200 חבילות הנופש אותן יעניק אתר מאקו.

משרד התיירות בחר את השחקנית נועה תשבי להוביל את הקמפיין, בין היתר בזכות פעילותה לקידום תדמית ישראל בעולם ובהבאת מובילי דעת קהל לבקר בישראל. תשבי פועלת בהתנדבות בתחום ההסברה והיא כותבת מאמרים בבלוג הרשמי שלה בנושא, פעילה ברשתות החברתיות ומופיעה בכנסים שונים בארצות הברית.

דף הנחיתה של אתר הקמפיין שיעלה מחר:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן