Skip to content

ריבלין: רוצה להיות יו"ר הכנסת גם בקדנציה הבאה

השר בני בגין, ששקל לפרוש מהחיים הפוליטיים כמו משה כחלון, הודיע היום לראש הממשלה כי אינו פורש וכי יתמודד בפריימריז על מקום בכנסת הבאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, רוצה להמשיך בתפקידו זה גם בקדנציה הבאה.

רוצה להמשיך בתפקידו גם בכנסת הבאה. ריבלין (צילום: אתר הכנסת)
רוצה להמשיך בתפקידו גם בכנסת הבאה. ריבלין (צילום: אתר הכנסת)

ריבלין אמר זאת היום בראיון לערוץ הכנסת, כאשר נשאל על תפקידו האפשרי הבא: "אני רואה את הימצאותי בכנסת כשליחות", אמר. כל עוד אדע שאני יכול לתרום, ואני חושב שאני יכול לתרום הכי הרבה בהמשך הפעילות שלי בכנסת, אני אמשיך כיושב ראש הכנסת".

ריבלין התייחס גם למועד הבחירות ופיזורה של הכנסת ה-18: "מוטב היה לו הייתה היום כבר הכנסת הבאה ובטרם כניסתנו לשנה הבאה היה כבר תקציב מאושר ע"י הכנסת והממשלה, שהיו נבחרים לאחר בחירות מוקדמות בספטמבר".

בנוגע לחזרתו של אריה דרעי לזירה הפוליטית, אמר יו"ר הכנסת: "יתכן מאוד שהכנסת הבאה תקיים את הדיון הציבורי פעם נוספת, האם אדם שהורשע יכול לחזור ולשרת ציבור. זה לא רק בהיבט החוקי, אלא גם בהיבט הציבורי".

יתמודד בפריימריז על מקום בכנסת. בגין (צילום: אתר הכנסת)
יתמודד בפריימריז על מקום בכנסת. בגין (צילום: אתר הכנסת)

ריבלין שוחח עם אורית לביא נשיאל בתכנית "נפרדים מהכנסת ה-18".

ובינתיים, אנחת רווחה בלשכת ראש הממשלה, לאחר שהשר בני בגין, הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא אינו פורש וכי יתמודד בפריימריז בליכוד.

עד הודעתו של בגין היום לא היה ברור אם הוא מתכוון להמשיך בתפקידו. מאז הודיע השר משה כחלון על פרישתו מהחיים הפוליטיים, גבר החשש בליכוד מעזיבה אפשרית של בני בגין, שאמר בשיחות עם מקורביו כי הוא שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים, לקראת הגיעו לגיל 70.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן