Skip to content

נתניהו: "נגיב תגובה קשה על פציעת הקצין"

נתניהו נפגש עם נשיא בולגריה והאשים את איראן, כי היא עומדת מאחורי הפיגוע בבולגריה. בפגישה התייחס לפציעתו היום של קצין גבעתי ואמר כי "נגיב תגובה קשה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל תגיב בתגובה קשה מאוד, על פציעתו של הקצין מגבעתי באזור כיסופים. כך אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתח פגישתו עם נשיא בולגריה רוסן פלבנלייב.

"ישראל תגיב תגובה מאוד קשה". נתניהו ופלבנלייב. (צילום: משה מילנר/לע"מ)
"ישראל תגיב תגובה מאוד קשה". נתניהו ופלבנלייב (צילום: משה מילנר/לע"מ)

"אנחנו נתונים במערכה קשה מול רשת טרור עולמית שמאורגנת באיראן דרך שליחים שפועלים במרחבים ומעגלים רחבים", אמר נתניהו. "התקפת הטרור בבולגריה היא כמובן דוגמה אחת לכך. אבל אנחנו חווים גם התקפות, במקרה זה מהדרום, על רצועת עזה. ארגוני הטרור השונים שם מקבלים את הסיוע מרחוק והם פוגעים. אנחנו פוגעים בהם לפני שהם פוגעים בנו וגם אחרי. היום נפגע חייל צה"ל, נפגע קשה, ואנחנו נגיב בתגובה מאוד קשה על כל השתלשלות הטרור הזאת".

על יחסי ישראל-בולגריה אמר ראש הממשלה: "היחסים בין העם הבולגרי ובין העם היהודי הם חזקים, מוצקים ובעלי בסיס עמוק. ידידות זאת נבחנה בתקופות החשוכות ביותר, ימי מלחמת העולם השנייה, כאשר רבים כל כך בבולגריה פעלו להצלת היהודים בזמן שכמעט אף אחד אחר באירופה לא נקף אצבע. זהו אות כבוד לבולגריה ולעולם לא נשכח זאת".

ראש הממשלה התייחסת גם לנושא הבנייה בירושלים, במהלך סיור שערך שם עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

נתניהו וברקת: "עיר מאוחדת". (צילום: משה מילנר/לע"מ)
נתניהו וברקת: "עיר מאוחדת". (צילום: משה מילנר/לע"מ)

ראש הממשלה אמר במהלך הביקור: " ירושלים המאוחדת היא בירת ישראל לנצח, יש לנו זכות מלאה לבנות בה. בנינו את ירושלים, אנחנו בונים את ירושלים ונמשיך לבנות את ירושלים. זאת המדיניות שלנו ואני אמשיך לתת רוח גבית לבניה בירושלים.

ראש העיר ברקת אמר: " ירושלים היא עיר אחת מאוחדת, שלא חולקה לשבטים ולא תחולק לעולם. זו המחויבות שלנו מאז ומעולם ותישאר כזו גם בעתיד". ברקת גם הודה לנתניהו "על הרוח הגבית והמשאבים שאתה מעמיד לצורך צמיחתה של ירושלים ועל הסיוע והעמידה על זכותנו וחובתנו לבנות ולפתח את העיר, נמשיך לבנות עשרות אלפי דירות בכל רחבי העיר".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן