Skip to content

התעשייה האווירית מציגה חידושים בוושינגטון

בתערוכה של צבא ארצות הברית מציגה התעשייה האווירית כמה מחידושיה, כמו מכ"ם המהווה חלק מ"כיפת ברזל" ומושבים סופגי אנרגיה להגנה מפיצוץ או התרסקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית מציגה מל"טים ומכ"מים בתערוכת AUSA בוושינגטון של צבא ארצות הברית, שנפתחה אתמול בוושינגטון הבירה. החברה מציגה מגוון מוצרים וטכנולוגיות מתוצרתה הנותנים מענה לצרכים של שדה הקרב היבשתי המתחדש ובהם: מכ"ם MMR  – מכ"מ משוכלל וייחודי, המהווה מרכיב חשוב ובלתי נפרד ממערכת ההגנה "כיפת ברזל", רחפן "ברדלס" ופלטפורמה רובוטית המשמשת כ"בהמת משא" עבור החייל.

רחפן מדגם "ברדלס" (צילום: תע"א)

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר ערב התערוכה: "הפתרונות המערכתיים של התעשייה האווירית לאתגרים בזירה היבשתית מבוססים הן על ניסיונה העשיר של החברה והידע הנרכש, והן על עבודה משותפת עם המשתמש הסופי בשטח.

כדי למקסם את ההצלחה של לקוחותינו, אנו מספקים מוצרים איכותיים ואמינים ביותר, וללא לאות, תוך חדשנות טכנולוגית, פתרונות יצירתיים לשימוש כוחות היבשה".

התעשייה האווירית מייצרת בין השאר מטוסים ללא טייס (מל"ט) ורחפנים טקטיים, כמו הברדלס, מכ"מים משוכללים ואמצעי תצפית לשימוש כוחות קרקעיים, מכ"מים להגנה בפני טילים, מכ"ם להגנת חופים, מערכת תקשורת בין צוות לוחמים, מכ"ם הגנה אווירית לטווחים קצרים, חימוש מדויק מונחה לייזר ועוד.

גילוי האיום וסיווגו

מכ"ם MMR (צילום: תע"א)

בין מערכות המכ"ם המוצגות, מציגה התעשייה האווירית את ה-Multi Mission Radar, מכ"ם משוכלל וייחודי, המהווה מרכיב חשוב ובלתי נפרד ממערכת ההגנה "כיפת ברזל".

רק לאחרונה, קיבל צוות מפתחי המכ"ם מ"אלתא מערכות", חטיבה וחברה בת של התע"א, את פרס ביטחון ישראל על תרומתם לביטחון אזרחי ישראל.

המכ"ם הנמצא בפעילות מבצעית בצה"ל, מספק פתרונות אופטימליים למשימות שונות: גילוי האיום, סיווגו, חישוב נקודת הפגיעה ומיקום ירי הטילים, מרגמות או ארטילריה ומספק למערכת הנשק נתונים חיוניים להעסקה ונטרול של מספר איומים בו-בזמן.

מושבים סופגי אנרגיה

התעשייה האווירית תציג לראשונה מושבים סופגי אנרגיה קלי משקל, עמידים בהתרסקות כלי טיס (Crashworthy Crew Seats) או פיצוץ רימון בקרבת כלי רכב (Mine Blast Resistant Seats). המושבים המיוצרים על ידי "תעשיות גולן" מחטיבת כלי טיס צבאיים, עומדים בדרישות תקנים FAR/JAR ובדרישות התקן הצבאי (MIL) ולוקחים חלק בפעילות מבצעית. המושבים הם בעלי פטנט ייחודי לספיגת אנרגיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן