Skip to content

"פאר ולוין" ייעצו לקמפיין של מפלגת העצמאות

מפלגת העצמאות שכרה את שירותי משרד "פאר ולוין" כיועצים אסטרטגיים לקמפיין. המשרד הוביל בעבר את מופז לניצחון על לבני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת העצמאות, בראשות אהוד ברק, שכרה את משרד "פאר&לוין תקשורת" בתור יועצים אסטרטגיים של הקמפיין בבחירות הקרובות. את הקמפיין יובילו ממי פאר ואיתן לוין, בעלי המשרד, וכן הסמנכ"ל, עו"ד גור מוטולה.

פאר ולוין היו בין אלה שהובילו את שאול מופז לניצחון על ציפי לבני בפריימריז בקדימה, והיו גורם מפתח בניצחונו. לאחר שכבש מופז את קדימה הודיעו פאר ולוין על עזיבתם. את הקמפיין הפרסומי של מפלגת העצמאות יובילו ה"ביילינים", משרד הפרסום שבבעלות גיל ואורי ביילין.

היועצים יוצאים לדרך. אהוד ברק (צילום: ציפי מנשה)

איתן לוין: "למדינת ישראל אין יותר מדי אהוד ברק(ים) ואין לנו את הלוקסוס לוותר על ברק בהנהגת המדינה. ברק אחראי בין השאר למעשה המדיני-ביטחוני המשמעותי ביותר שביצעה ממשלת ישראל בעשרים השנים האחרונות – היציאה מלבנון לאחר 18 שנה בבוץ הלבנוני.

"ברק הוא היחיד שיודע לדאוג לביטחון ובמקביל מסוגל להוביל באומץ גם מהלך לשלום. הוא כבר הוכיח את זה. 'שלום' זו מילה שקצת נשכחה בימין ובימין הקיצוני. חבל לכולנו שאלו שמובילים כיום את המרכז-שמאל אינם מהווים משקל נגד ראוי. המדינה זקוקה ליד יציבה ואחראית על ההגה בעת הטלטלות שעוברות על המזרח התיכון".

ממי פאר: "אהוד ברק הוא המבוגר האחראי האחרון שנשאר כאן אחרי שמעון פרס. בגיל 71, אחרי שכבר היה ראש ממשלה, שר ביטחון, שר חוץ, שר פנים, רמטכ"ל ואחד הלוחמים האמיצים וההרואיים של צה"ל, ברק הוא לא רק 'מר ביטחון ושלום', הוא גם הבכיר הישראלי הכי מקובל על הממשל בארצות הברית ועל ראשי המדינות באירופה. תרומתו של ברק למדינת ישראל גדולה עשרות מונים מתרומתם של יתר ראשי המפלגות בישראל, וברור לנו כי ביום הבוחר האזרחים יאמרו את דברם ויצביעו למפלגת העצמאות בראשות אהוד ברק".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן