Skip to content

מצטרפות חדשות ללפיד: עדי קול וקארין אלהרר

לפיד: "אם מדברים על אנשים שיכולים להחליף את השיטה, קארין ויעל הן בדיוק המודל של שיטה אחרת ושל דרך אחרת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנהלת מערך הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר-אילן, עו"ד קארין אלהרר, ויוזמת ומנהלת פרויקט "אוניברסיטה לעם", ד"ר עדי קול, הודיעו הבוקר  על הצטרפותן למפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד.

עו"ד קארין אלהרר וד"ר עדי קול מצטרפות ל"יש עתיד"
עו"ד קארין אלהרר וד"ר עדי קול מצטרפות ל"יש עתיד"

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר בירך לפיד את קול ואלהרר על הצטרפותן ואמר: "אם מדברים על אנשים שיכולים להחליף את השיטה, קארין ויעל הן בדיוק המודל של שיטה אחרת, של דרך אחרת, שתי נשים צעירות, שקמו ועשו שינוי. שהסתכלו על המדינה ואמרו לעצמן: במקום להתבכיין על זה שדברים לא עובדים, במקום להאשים אחרים, אנחנו נקום ונעשה משהו בעניין. היה להן חזון, והיתה להן גם הנחישות והיכולת הארגונית והמנהיגות שאיפשרה להן להגשים אותו. באנו להחליף את השיטה. והדרך הכי טובה לעשות את זה, היא להביא אנשים כמו קארין ועדי, שכבר שינו אותה. שיודעות איך לעשות זה. שיכולות ללמד אותנו איך בונים פה חברת מופת של ערבות הדדית".

קארין אלהרר: "נביא לשינוי היסטורי" (צילום: באדיבות "יש עתיד")
קארין אלהרר: "נביא לשינוי היסטורי" (צילום: באדיבות "יש עתיד")

קארין אלהרר: "ההצטרפות שלי ל"יש עתיד" היא תוצאה של היכרות מעמיקה עם השכבות המוחלשות בחברה הישראלית עם הבעיות והמצוקה שהן חוות מידי יום ביומו. כמנהלת מערך הקליניקות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, הצוות שלי ואני מטפלים באלפי מקרים בשנה. אני עדה למצוקה הזו ופועלת כדי לסייע לאותן שכבות על ידי ייצוגם מול מוסדות המדינה, משרדי הממשלה ובבתי המשפט. בכל יום אני פוגשת ומטפלת באזרחים מיואשים שמאסו בשיטה הקיימת, ונאלצים לנהל קרבות של ממש על הזכויות הבסיסיות והאלמנטריות  שמגיעות להם. והם נרמסים תחת חומות האטימות והביורוקרטיה הסבוכה שמביאות אותם ואותנו לייאוש גדול.

"המצע של מפלגת יש עתיד מתמודד בדיוק עם הכשלים הרבים שמצאתי במסגרת עבודתי במערכות השלטוניות ובהתייחסותן לאזרח. מצאתי במפלגה קבוצת אנשים איכותית עם מנהיג אמיתי העומד בראשה. יאיר לפיד רתם למשימה הקשה של שינוי המערכות אנשים נפלאים עם חזון ועם קבלות ממשיות על מעשים בשטח ואני כולי אמונה שיחד נביא לשינוי היסטורי בחברה הישראלית".

עדי קול: "פתרונות יצירתיים ואמונה" (צילום: באדיבות "יש עתיד")
עדי קול: "פתרונות יצירתיים ואמונה" (צילום: באדיבות "יש עתיד")

עדי קול: "אני לא יכולה ולא רוצה לעמוד מהצד ולראות איך המדינה שלי, הבית שלי, הופכת שסועה, מקוטבת, צינית ומיואשת. מדינה שנבחרי הציבור שלה הם מושא ללעג וקלס, שמערכת השלטון שלה מייצגת שחיתות ומשוא פנים ומתאפיינת בביורוקרטיה, סיאוב, ואפליה. אני רוצה לחיות במדינה שבה הבחירה של שתי נשים צעירות, כמו קרין וכמוני, להקדיש את חיינו לשינוי ותיקון, תהייה הבחירה המובנת מאליה. בחירה שאינה דורשת הסברים או הצדקות.

"את החזון שלי לחברה הישראלית, חברה המחויבת לשוויון הזדמנויות ומאמינה בכוחו של האדם ויכולתו להתגבר על כל מכשול – מצאתי אצל יאיר לפיד ובמפלגת יש עתיד. מצאתי שם בית ומצאתי חבורה של אנשים כמוני, עם ברק בעיניים, מוטיבציה גדולה, פתרונות יצירתיים ואמונה. איתם אני רוצה לפעול ויחד אני בטוחה שנוכל להביא את שינוי אמיתי למדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן