Skip to content

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי בלופטהנזה

במסגרת ההסכם יינתן מענק מצוינות של עד 40% מהשכר החודשי; שבוע העבודה יתקצר בחצי שעה והעובדים יקבלו 150% בגין עבודה במשמרות לילה ובשבתות. אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "ההסכם משפר את תנאי העסקת העובדים, למרות המשבר הכלכלי בענף התעופה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות חתם על הסכם קיבוצי בחברת התעופה לופטהנזה. מדובר בהסכם הנוגע לכלל 70 עובדי החברה המועסקים בארץ. תוקף ההסכם עד נובמבר 2013.

מטוס לופטהנזה. הסכם ל-70 עובדי החברה בישראל. ( צילום: ויקימדיה)
מטוס לופטהנזה. הסכם ל-70 עובדי החברה בישראל. ( צילום: ויקימדיה)

במסגרת ההסכם יינתן לעובדים מענק מצוינות של עד 40% מהשכר החודשי. בנוסף, שבוע העבודה יתקצר בחצי שעה מ-41.5 שעות שבועיות ל-41 שעות שבועיות ללא פגיעה או שינוי בשכר העובדים. כמו כן, כלל העובדים יקבלו תוספת שכר שקלית של 180 שקל בכל חודש ובנוסף תינתן תוספת שכר בשיעור של 1.6% בגין ביצועים.

עוד הושגו בהסכם תוספת של 25% בגין עבודה במשמרות לילה (הועלה מ-125% ל-150%) ותוספת של 50% בגין עבודה בשבתות ובחגים (הועלה מ- 100% ל- 150%).

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי אמר היום: "מדובר בהסכם מיטיב, הן ברמה הכלכלית והן ברמה הסוציאלית וזאת למרות המשבר הכלכלי העולמי, הקיים בין היתר גם בענף התעופה. אני מודה לוועד העובדים ולנציגי החברה שהגיעו במיוחד מגרמניה כדי לקדם את ההסכם”.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן