Skip to content

פעילות "העבודה" ללבני: הצטרפי אלינו

פעילות "העבודה" בראשות לאה פדידה דפקו על דלת ביתה של ציפי לבני וביקשו ממנה לחבור לשלי יחימוביץ', במאמץ להחליף את השלטון. לבני השיבה בנימוס כי היא מבינה את גודל האחריות המוטלת עליה ואת החשיבות בהעצמת כוחו של גוש המרכז, אך הוסיפה שעדיין לא קיבלה החלטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת פעילות של מפלגת העבודה, בראשות לאה פדידה, יו"ר אגף החברות במפלגה, המתמודדת בפריימריז – נפגשה היום עם ציפי לבני בביתה שברמת החייל בת"א. בפגישה שנמשכה כרבע שעה, קראה פדידה ללבני לחבור למפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ. לבני השיבה כי היא מבינה את גודל האחריות המוטלת עליה ואת החשיבות בהעצמת כוחו של גוש המרכז, אך הוסיפה שעדיין לא קיבלה החלטה.

פדידה ולבני: "הקצנה מסוכנת, גזענית וחשוכה" (צילום: יח"צ)
פדידה ולבני: "הקצנה מסוכנת, גזענית וחשוכה" (צילום: יח"צ)

קבוצת הפעילות של מפלגת העבודה השאירה בידיה של ציפי לבני מכתב שבו נאמר, בין השאר, כי קריאתן ללבני מקבלת משנה תוקף לנוכח האיחוד המסוכן בין מפלגת הליכוד למפלגת ישראל ביתנו. "איחוד זה מאשש את החשש מהמשך הקצנה מסוכנת, גזענית וחשוכה של השלטון בישראל. הצטרפות שלך למפלגת העבודה תהווה איזון הכרחי למצב זה, תגדיל את גוש המרכז-שמאל וייתכן ותאפשר לו לשלוט לאחר הבחירות הבאות. לעומת זאת, המשך פיצול בגוש יחליש אותנו ויחזק את הכוחות הקיצוניים".

הפעילות כותבות עוד ללבני: "בעבר, הוכחת את נחישותך אל מול שלטון הימין הקיצוני בסירובך להיכנס לממשלה. כעת, אנו מבקשות ממך להמשיך ולגלות אחריות לאומית ולהצטרף למפלגה שתוביל גוש מאוחד שינצח את נתניהו וליברמן".

2 Comments

  1. Rajesh
    15 ביולי 2013 @ 14:49

    This inst'higs just the way to kick life into this debate.

  2. אבי מהרן
    31 באוקטובר 2012 @ 14:41

    לאה פדידה,
    תחזירי את הרכב, ותרי על שכרך, צאי לחופשה או התפטרי.
    לא יכול להיות שתתמודדי ע"ח כספי ציבור.
    אל תעשי שימוש בכלים ציבוריים לצרכייך.
    אל תטיפי מוסר לאחרים לפני שתביטי במראה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן