Skip to content

שוורצנגר חוזר, קייט וולש נפרדת, טום הנקס מתנצל

כל מה שקרה השבוע בהוליווד: סיפורים, אירועים, סרטים, פרמיירות והשערורייה התורנית של לינדסי לוהאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
דוקטור, אוהבים אותך. וולש. צילום: Getty Images

האם הגיע הזמן להיפרד מד"ר אדיסון מונטגמרי? אדיסון, שמשוחקת על ידי קייט וולש המצויינת, החלה את דרכה בסדרה "האנטומיה של גריי", שם שיחקה את פרודתו הממורמרת של דרק. באורח פלא הפכה הדמות האורחת לאהודה מאוד בקרב הקהל, ועם עזיבתה הכואבת את הסדרה קיבלה ספין אוף משלה שמוכר לכולנו בשם "מרפאה פרטית".

הסדרה, שעקבה אחרי מעלליה של אדיסון בלוס-אנג'לס, חוותה עליות ומורדות, אבל בסך הכל סומנה כאהובה ונצפית. ב-25 בספטמבר, עלתה לאוויר עונתה השישית, ולפני כשבוע הודיעו מפיקי ABC, הרשת המשדרת, שהעונה הזו תהיה האחרונה. מעבר לכך, תהיה זו עונה קצרה, בת 13 פרקים בלבד, כך שאם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המסך ייכבה על "מרפאה פרטית" כבר בחודש ינואר.

עם זאת, ייתכן וד"ר אדיסון מונטגמרי, הדמות שאהבנו לשנוא ואז אהבנו לאהוב, עוד לא אמרה את המילה האחרונה. בראיונות שנתנה ל-CNN, אמרה וולש שלא תתנגד לצעוד בנעליה של אדיסון בחזרה לסיאטל גרייס, ביתם של גריי ושות'.

החברים הכי טובים

אומרים שאהבה אמתית יש רק בסרטים. אם זה נכון, אין ספק שמאט דיימון (42) ובן אפלק (40) היוו לקולנוע את ההשראה הגדולה ביותר בנושא זה.

הזוג המאושר, שהוא גם צמד מקצועי וגם חברים הכי טובים, קיבלו את פריצת הדרך המשותפת בשנת 1999 כשזכו בפרס האוסקר על התסריט הטוב ביותר עבור "סיפורו של וויל האנטינג".

פגישת עסקים בסנטה מוניקה. אפלק ודיימון. צילום: Getty Images

 מאז, פנה כל אחד אל דרכו המקצועית (מאט דיימון אל אחת טובה, ובן אפלק קצת פחות), אך להבת החברות לא חדלה מלדלוק. כעת הרגישו, כנראה, שהגיע הזמן לחזור ולהמם את הביצה ההוליוודית, ויצאו ביום רביעי שעבר למפגש עסקים משותף בסנטה מוניקה שבקליפורניה. באיזה פרוייקט מדובר? עוד לא ידוע, אבל כולנו תקווה שמאט יעזור לאחיו המבולבל להחזיר את הקריירה שלו לסדרה ולזוהרה.

לינדסי לוהאן, איפה הכסף?

אל תתעסקו עם הלוהאן (יכול להיות שהיא תצטרך הלוואה) בסוף השבוע דיווח אתר TMZ  ידיעה מצערת לפיה כוכבת הילדים לשעבר והעבריינית בהווה – לינדסי לוהאן, מדרדרת אל עבר הרס כלכלי מוחלט.

הגזמה פראית. לוהאן. צילום: Getty Images

הדיווח הגיע בעקבות חילופי אסאמאסים בין אביה של לוהאן, מייקל, לבין עורך הדין של לינדסי, דייב פלדמן. התכתובות עסקו בקידום המכירות הטרי עליו חתמה לינדסי – פרסום משקה אנרגיה בשם Mr. Pink, שזה כמו רדבול, אבל לא.

מוקדם יותר החודש יצאה לינדסי לאירוע ההשקה של המשקה, ואם להאמין להתכתבויות הטקסט המדוברות, קיבלה על נוכחותה 150 אלף דולר במזומן! את הכסף הביאה לאחיה וביקשה שישמור לה עליו בחשבון בנק. אביה של לוהאן, שכרגע מנהל עם בתו ואשתו לשעבר ריב מתוקשר מאוד, הביע חשש כי האם, דינה, השיגה לעצמה גישה לאותו חשבון, והיא עושה בכסף שימוש כרצונה.

לפי הדיווח, דייב השיב בזעם, באומרו כי לינדסי היתה צריכה להתייעץ איתו ועם מנהל הכספים שלה באשר להעברת התשלומים מהקמפיין, במטרה להעניק לה הגנה פיננסית (וגם לו, כנראה). אם לשפוט על פי הדיווחים על השחקנית מהשנים האחרונות, יש לה דברים גדולים יותר לדאוג לגביהם. השגת יציבות נפשית למשל.

שוורצנגר חוזר לקונאן הברברי

 

כבוד. שוורצנגר. צילום: Getty Images

הוא חוזר. ארנולד שוורצנגר צפוי לככב בסרט ההמשך ל"קונאן הברברי", משנת 1982, בו שיחק, ובכן, לוחם ברברי. בשנת 1984 שוחרר סרט המשך, ובשנת 2011, יצאה גרסה מחודשת לאחד הסרטים, בכיכובם של שחקנים אחרים ומוכרים פחות.

הסרט השלישי בטרילוגיה, "The Legend of Conan", מתוכנן לשנת 2014, ומאולפני יוניברסל אישרו את חזרתו של שוורצנגר אל תחתוני הפרווה.

בראיון לעיתון Deadline, אמר מושל קליפורניה והרובוט לשעבר, שתמיד אהב את הדמות, ויהיה זה כבוד גדול עבורו לחזור אל נעליו של קונאן. במרכז עלילת סרטי "קונאן" – ילד שנמכר לעבדות וגדל להיות גבר בחיפוש אחר נקמה ברשע שטבח בשבט בו נולד.

קניה וקים יעשו את זה?

האם קניה ווסט מצא מישהו לאהוב יותר מאת עצמו? אם לשפוט לפי דיווחים בעיתונות האמריקנית הזמר המגלומן כרע ברך והציע נישואין לבת זוגו קים קרדשיאן – זאת שהצליחה להתפרסם מכלום אחד גדול, וכיום כוכבת ריאליטי ואושיה ציבורית.

עד גיל 32 הספיקה להינשא למפיק המוזיקאלי דמון תומס, להתגרש ממנו, להינשא בשנית לשחקן הכדורסל כריס האמפריז, להתגרש גם ממנו, ולצאת עם ספורטאים וזמרים נוספים.

פעם שלישית גלידה. ווסט וקרדשיאן. צילום: Getty Images

בסוף השבוע  נתפסה בעדשות הפפראצי כשהיא עונדת טבעת יהלום ענקית על הזרת הימנית. זהו אמנם לא המקום הרגיל לענוד טבעת אירוסין, אבל באמת שאין משהו רגיל בבת למשפחת המלוכה של האזור הצהוב ביותר בהוליווד.

 הודעה רשמית מטעם בני הזוג עוד לא יצאה, אבל במידה ויחליטו ללכת על זה – נשלח להם ברכות, איחולים ובנים זכרים בשפע.

פליטת הפה של טום הנקס

טום הנקס, סמל הנחמדות של הוליווד, פלט קללה עסיסית באמצע ראיון לתוכנית הבקר לכל המשפחה, Good Morning America. הראיון עם הנקס (56) סבב סביב יציאת הסרט החדש שלו, Cloud Atlas, לאקרנים.

אימא יש רק אחת. הנקס ורעייתו ריטה בפרמיירה לסרטו החדש בלוס-אנג'לס. צילום: Getty Images

בשלב מסוים ביקשה המראיינת מהנקס לדבר כמו הדמות אותה הוא משחק בסרט. "מדובר בדמות שמקללת בעיקר", אמר הנקס, והחל בחיקוי. רק שבשלב מסוים, פלט את מילת ה –F בשידור חי. הנקס והמנחה קפצו בבהלה, והשחקן זוכה האוסקר התנצל מיד בפני המנחה, ובפני הצופים הצעירים.

בראיון שנתן לחדשות E! ביום רביעי, סיפר השחקן שאמו נמנתה על הצופים ההמומים, וכעסה עליו מאוד בעקבות פליטת הפה המביכה. אנחנו סולחים לך, טום היקר, ויודעים שאתה, בסך הכול, ילד טוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן