Skip to content

מנכ"ל מעריב אחזקות נפרד מהעובדים

טל רז, מנכ"ל מעריב אחזקות שהשתכר שני מיליון שקלים בשנה, למגינת לבם של העובדים שמקום עבודתם מאוים עד היום, נפרד היום מעובדי מעריב במכתב המצוטט כאן. עזיבתו היא גם נקודת המפנה שבה איי.די.בי של דנקנר חדלה להיות בעלת מעריב. בכירי מעריב יזכו מעתה בשכר שאינו עולה על 22.5 אלף ש"ח בחודש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי קבוצת מעריב היקרים,

בתחילת השנה, הצטרפתי אליכם כמנכ"ל הקבוצה, לאחר רכישת השליטה במעריב על ידי קבוצת דסק"ש.

נטלתי על עצמי את התפקיד, מתוך אמונה אמיתית כי ניתן להעלות את קרנו של מעריב ולהחזירו על דרך המלך. ידעתי כי חוזקות הקבוצה והמוטיבציה של אנשיה, יחוללו שינוי וישיבו את קבוצת מעריב למקום לו היא ראויה.

בעקביות בנחישות וברצון אמיתי, שנבעה כולה מהרוח הגבית שקבלתי מכם, שיפרנו ושדרגנו את העיתון, בלמנו את בריחת המנויים והצלחנו לראשונה מזה שנים רבות לשנות את מגמת תוצאות ה-TGI  כלפי מעלה.

תכנית ההבראה נבנתה לטווח ארוך ודרשה ויתורים כואבים, כאשר המטרה הייתה להביא את הקבוצה לאיזון בפרק זמן של מספר שנים. תכנית זו חייבה השגת כספים רבים לקבוצת מעריב במשך תקופת הבראתה.

לצערנו הרב, נוכח המשבר בשווקי ההון ואובדן היכולת להמשיך ולהשיג כספים לעיתון, נקלענו לסיטואציה בלתי אפשרית שכלל אינה תלויה בנו. חרף התחזיות השחורות ושלל הדעות שכיוונו לסגירת העיתון, לא אמרנו נואש.

כולנו – הבעלים, יו"ר מעריב, הדירקטוריון, הנהלת העיתון והמערכת, היינו בדעה אחת נחרצת – חייבים לעשות כמיטב יכולתנו, בנסיבות החדשות שנוצרו, על מנת להמשיך לקיים את העיתון.

את החודשים האחרונים הקדשתי לפעילויות שימנעו את סגירת העיתון וישמרו עליו הן ככלי תקשורת משמעותי והן כמקור פרנסה של אלפי משפחות. ניהלנו דיאלוג עם גורמים שונים באשר לעתיד העיתון. פעמים רבות היה נראה כי הפערים אינם ניתנים לגישור. לשמחתי, בסופו של דבר ובכוחות משותפים הצלחנו להעביר עיתון חי לבעלים שיש לו עניין וניסיון רבים בתקשורת, שכמונו, מאמין במעריב.

ובנימה קצת יותר אישית, לפני כ- 10 חודשים, הגעתי למעריב והאמנתי שבנקודת הזמן הזו נהיה במקום שונה לגמרי! לצערי נקלענו למציאות שונה. אין לי ספק כי השנים האחרונות היו קשות מנשוא עבורכם, עם כל הטלטלות שחוותה הקבוצה. לשמחתי, המותג מעריב ימשיך להתקיים.

יש בי מידה רבה של אמונה במעריב, במותג ובעיקר בכם העובדים.

אני שואף לחוות איתכם, אם כי מרחוק, את תחושת כיבוש המטרה. לראות אתכם ממשיכים בדרככם, מאמינים בה ומביאים את מעריב למקום הראוי לו בחזית העשייה התקשורתית בישראל.

 בברכת שלום | טל רז

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן