Skip to content

יונדאי מדגימה חשיבה חדשה וא-סימטרית בעיצוב הרכב

יונדאי בישראל משיקה את הרכב המשפחתי הספורטיבי החדש של החברה, בעל תצורת דלתות ייחודית. ניסאן מציגה דגם חדש של ניסאן קשקאי במחיר של משפחתית. דלק מוטורס משיקה אופנועי שטח של BMW
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Hyundai Veloster Turbo מציגה צורה א-סימטרית מעניינת וייחודית לתעשיית הרכב – דלת אחת בצד הנהג ושתי דלתות בצד הנוסעים. כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את הרכב המשפחתי הספורטיבי החדש של החברה.

ל-Veloster Turbo תפעול ידני מגלגל ההגה. האבזור העשיר כולל בין היתר דוושות אלומיניום, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ' הנשלטת מגלגל ההגה, עם שלל אפשרויות תצוגה של קבצי מדיה וחיוויים על מצב הרכב, חישוקי 18 אינץ' מסגסוגת קלה, Bluetooth מקורי, מערכת שמע פרימיום עם מגבר חיצוני וסאב וופר, בקרת אקלים, מראות חשמליות, ריפוד מושבים מעור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם וכפתור התנעה, חיישני נסיעה לאחור מקוריים, כניסות ל- USB, IPOD , AUX, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, גלגל ההגה מצופה עור, הכולל  כפתורי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך ועוד.

יונדאי ולוסטר טורבו (צילום: יח"צ יונדאי)

במסגרת האסטרטגיה החדשה של קונצרן יונדאי "New Thinking New Possibilities" (חשיבה חדשה, אפשרויות חדשות), ה- Veloster של יונדאי מתרחק בכוונה מצורות מוכרות של דגמי הרכב, על מנת ליצור משהו חדש המנפץ את השגרה. החל מידית דלת נוסע אחורי חבויה, המשווה לרכב מראה זורם ומפוסל, חזית ייחודית וחדשה וחלק האחורי שעוצב באופן שונה. בנוסף יגיע הרכב עם תוספת של ספוילר אחורי ופנסי LED קדמיים ואחוריים חדשים.

פנים הרכב כולל שני מושבים מרווחים מאחור בשילוב דלת לכניסת הילדים בצד הבטוח, ותא מטען גדול בנפח 440 ליטר.

ה- Veloster Turbo מגיע עם מנוע 1600 סמ"ק TGDI בעל תיבת הילוכים אוטומטית וידנית, שתיהן עם 6 יחסי העברה והספק של 186 כוחות סוס (לעומת 140 כו"ס). מחיר של 159,900 שקל לדגם הידני ו-169,900 שקל לדגם האוטומטי.

ה-Veloster Turbo תוכנן במרכז הפיתוח של יונדאי ברוסלסהיים גרמניה והוא בעל דרגת זיהום 4 בדגם הידני ו-7 בדגם האוטומטי ומגיע בשלל של 10 צבעים ססגוניים מטאליים. במסגרת צבעי הרכב אפשר גם להזמין צבע אפור מט מיוחד, הקיים רק בדגם זה.

ל-Veloster אבזור בטיחותי הכולל בין היתר 6 כריות אויר, מערכת בלמים עם ABS ו- EBD וכן מערכת בקרת יציבות ESP ו- VSM, מערכת המסייעת לרכב לשמור על יציבות כיוונית בעת בלימה פתאומית או האצה על משטח שאינו אחיד. כמו כן, לבחירת הלקוח אפשר להפעיל את מערכת ה- HAC שהיא מערכת סיוע לזינוק בעלייה ולמניעת דרדור. בנוסף, כולל הרכב ארבע משענות ראש מתכווננות ואת מערכת ה- BAS אשר מגבירה את הבלימה בעת הצורך באופן אוטומטי למניעת התנגשות.

דן אורנשטיין, סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין: "בכוונתנו להעניק לחובבי הרכב בישראל, באמצעות ה- Veloster Turbo, חווית נהיגה שתביא להערכתנו לחיזוק תדמית הסדרה בפרט ורכבי יונדאי בכלל".

דגם חדש של ניסאן קשקאי ב-123,900 שקל

קרסו מוטורס, יבואנית רכבי ניסאן בישראל, מציגה בימים אלה את דגם הקרוסאובר המצליח – ניסאן קשקאי – עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של מכונית משפחתית – 123,900 שקל.

ניסאן קשקאי הוא הקרוסאובר הנמכר ביותר באירופה ושינה את פני הקטגוריה בעולם ובישראל. הקשקאי הושק לראשונה ב 2008 בישראל וכבש מייד את קטגוריית רכבי הפנאי בזכות השילוב בין מידות של רכב עירוני בתצורה של רכב פנאי שטח עם הנעה אחורית. בזכות פריצת הדרך הגדולה של הדגם, יצרניות רכב נוספות השיקו דגמים מקבילים בעקבותיו.

ניסאן משיקה בימים אלה דגם חדש, עם מנוע בנזין בנפח 1600 סמ"ק, 117 כו"ס ותיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 6.2 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת (16.1 ק"מ לליטר).

ניסן קשקאי. (צילום יח"צ ניסן)

לדברי רועי שחורי, מנהל חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס: "ניסאן מובילה את קטגוריית הקרוסאוברים בישראל עם שני הדגמים הפופולאריים, ג'וק וקשקאי. הקשקאי בגרסה הידנית מציג שוב מהפכה: קרוסאובר כאלטרנטיבה חסכונית, מהנה וורסטילית לרכב משפחתי. הדגם המושק מאפשר לקהלים רחבים נוספים ליהנות מחוויית נסיעה ברכב פנאי שטח, המשולבת בפונקציונאליות ובמחיר של משפחתית בסיסית".

אופנועי BMW: דלק מוטורס משיקה בישראל דגמים של אופנועי כביש/שטח 

• BMW F 700 GS – אופנוע כביש/שטח למתחילים במחיר 82,000 שקל. הספק המנוע עלה מ-71 כ"ס ל-75 כ"ס, מלפנים הותקנו שני בלמי דיסק בקוטר 300 מ"מ. צריכת דלק – 25.6 ק"מ לליטר ב-90 קמ"ש.
פלסטיקה חדשה ומעוצבת, לוח מכוונים חדש ומעוצב. משקף קדמי חדש, סט מתגים חדש, צביעה חדשה, אוחזי כידון חדשים.

צילום יח"צ BMW

• BMW F 800 GS – אופנוע כביש/שטח למקצוענים במחיר 102,000 שקל. פלסטיקה חדשה ומעוצבת, לוח מכוונים חדש, סט מתגים חדשני, צביעה חדשה, אחריות – שנתיים ללא הגבלת ק"מ, טיפולים כל 10,000 ק"מ.

שני הדגמים חולקים את אותו מנוע מוזרק בנפח 798 סמ"ק, דו צילינדרי, 4 שס' מקורר מים עם 6 הילוכים בהספקים שונים.

אופנועי האנדורו החדשים מבית BMW מגיעים מאובזרים יותר מאי פעם, משודרגים במיטב הטכנולוגיה והבטיחות המקסימאלית הקיימים באופנועים בעולם. שני הדגמים החדשים שודרגו מדגמי ה-F650GS וה-F800GS המוכרים. השנה שני הדגמים מאובזרים במערכת ABS מהדור החדש כסטנדרט ולא כאופציה.

שני האופנועים מגיעים עם מערכת ABS מהדור החדש כסטנדרט. בנוסף אפשר להוסיף חבילות איבזור רבות, החל מחימום לידיות הרוכב, וינקרים לדים, חיישני לחץ אוויר (בדגם ה-F700GS), מחשב דרך, מתלים אלקטרוניים (ESA), בקרת יציבות (ASC), מושב נמוך, מושב קומפורט, מושב ראלי, קיט הנמכה, ג'ק אמצע, אזעקה, סט צמיגי שטח, תאורת לד ועוד. כמו כן ניתן להוסיף ארגזי צד מקוריים, ארגז אחורי, מגיני מנוע, מגן גחון, מגיני ידיים, מסיטי רוח, תיקי מיכל, ציוד רכיבה רחב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן