Skip to content

עוד רצח בבת ים. אישה נמצאה ללא רוח חיים בדירתה

שעות ספורות לאחר שגבר מבת ים התקשר למוקד 100 במשטרה ומסר כי רצח את אשתו, התקשר גבר נוסף מאותה עיר למוקד המשטרה ומסר כי חזר לביתו ומצא את זוגתו ללא רוח חיים. האישה נמצאה עם סימני חבלה בגופה. שני הגברים עצורים כעת ונחקרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בת 31 נמצאה היום (שני) ללא רוח חיים בביתה שברחוב בר אילן בעיר, כשעל גופה נמצאו סימני אלימות קשים. בן זוגה של האישה היה זה הזעיק את המשטרה. לדבריו יצא מביתם בשמונה בבוקר וכאשר שב לביתו, מצא את זוגתו ללא רוח חיים. כבר בשלב הראשוני של העדות נתגלו בה סתירות, לדברי המשטרה, בעיקר בהקשר של לוח זמנים. הוא עוכב לפי שעה על ידי המשטרה להמשך חקירה. צוות מז"פ בודק עתה את זירת הרצח.

למשטרה עדיין לא נהירות נסיבות הרצח. שעות ספורות קודם לכן נרצחה ברחוב בלפור בבת ים אישה כבת 52 על ידי בעלה לשעבר, שוטר מג"ב, שירה בה מנשקו האישי. בנם בן העשרים היה כל הנראה עד לרצח ושהה ליד אמו כשהגיעו השוטרים לזירת הרצח. אחותו של החשוד ברצח סיפרה לא מזמן כי אחיה והנרצחת התגרשו לפני כשנה והמשיכו לחיות בינתיים באותה הדירה. לדבריה, משפחתה ואחיה עלו לישראל ב1984 ובין בני הזוג לא היו עד כה כל מקרי אלימות הידועים לה. גם כאן טרם ידוע מהן הסיבות לרצח. הגרוש נעצר על ידי המשטרה ונחקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן