Skip to content

נמשכים ביטולי טיסות בחוף המערבי של ארה"ב

אל על דחתה את טיסות הלילה שלה 001 ו-027. אם ייפתחו נמלי התעופה בחוף המזרחי של ארה"ב נערכה אל על להפעיל את טיסת 027 מחר בבוקר בשעה 5:40 ואת טיסה 001 בשעה 7.40 בבוקר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם כאשר החלה סופת ההוריקן סנדי להחלש ביום שלישי אחר הצהריים (זמן מקומי), עדיין השפעתה הקשה ממשיכה לגרום לביטולי טיסות באזורי החוף המזרחי של ארה"ב, הכולל את נמלי התעופה ניו יורק, בולטימור, וושינגטון, בוסטון ופילדלפיה. חברות תעופה בכל העולם הטסות לאיזור זה מבקשות מנוסעיהן לבדוק, אם הטיסות מתבצעות, או שהן עדיין מבוטלות.

בשל הסופה נאלצה אל על לדחות הלילה את טיסותיה 001 ו-027. אך במקביל היא נערכה, בתנאי שנמלי התעופה בחוף המזרחי יפתחו, להפעילן מחר בבוקר. טיסה 027 מתוכננת להמריא בשעה 5:40 בבוקר וטיסה 001 מתוכננת להמריא בשעה 7:40 בבוקר.

לוח המראות וביטולי טיסות לארה"ב בנתב"ג
לוח המראות וביטולי טיסות לארה"ב בנתב"ג

בנוסף החליטה הנהלת אל על להגדיל את קיבולת המטוסים בקווי לארה"ב. במסגרת זו היא צפויה להפעיל ביום ד' בלילה טיסה נוספת במטוס בואינג 747-400 ובו 450 מושבים, ולהגדיל את קיבולת מטוסיה הטסים לארה"ב, החל ממחר, בטיסות הלילה 001 ו-027, באמצעות מעבר ממטוסי בואינג 777 למטוסי גדולים יותר – מטוסי בואינג 747-400. כל זאת בתנאי שמזג האוויר יאפשר זאת.

מומלץ לכל הנוסעים, היוצאים מישראל והיוצאים מארה"ב, לבדוק את מצב הטיסה שלהם עם חברות התעופה, לפני הנסיעה לנמל התעופה. אם טיסתם בוטלה הם מתבקשים לא לנסוע לנמל התעופה, כי לא יעזור. עידכונים אפשר לקבל באתרי חברות התעופה, או באמצעות הטוויטר והפייסבוק של החברות.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן